بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

روزهای اخر ١٤٠٠

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۰۱:۱۸ ق.ظ

خوندم ستاره های روشنو 

از روزهایی که گذشت نوشته بودین .. یادم اومد من سالهای قبل به رسم عادت مینوشتم از تمام شدن و از برنامه هایی که برای شروع سال جدید دلم میخاسته بهشون برسم

حقیقتش اینقدر من سردرگم و بهت زده م که دلم نمیخاد هیچ برنامه ای داشته باشم نه که نخوام! میترسم:)

میترسم هر اتفاقی بیفته که همه چی کنسل شه همه چی بهم بریزه .. نشه!

میدونم بده! (اییین بده😂) قبلا خوشحال میومدم مینوشتم که اره امسال ورزش کردم فلان کتابا رو خوندم و و و

حالا اما، انگار بی رمق شدم، بی انگیزه شدم وچیزی خوشحالم نمیکنه!! نه تعداد کتابایی که خوندم نه هیچی

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۸
هانا

نظرات  (۳)

۰۲ مهر ۰۱ ، ۲۱:۲۱ یه بنده خدا

صحیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییح

پاسخ:
بعله :))
۲۶ مرداد ۰۱ ، ۲۰:۱۹ یه بنده خدا

خاموشه اینجا؟

پاسخ:
نه، یه سو سویی میزنه:))) تلگرام هستم

🤣🤣 تذریقات انرژی اومد 

پاسخ:
خوش اومدین:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">