بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

از قورمه سبزی شروع میکنم:/ !! +فیلم;)

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲ ق.ظ

صرفا جهت نوشتن!!!

مامان رفته دو سطل گنده سبزی واسه خورشت گرفته و من بدبخت کمرم و گردنم له شد :| خودش که دیگه بماند 

گفتم دیگه من قورمه سیزی علاقه ای ندارم و ترجیح میدم ماهی ی بار خورشتشو بخورم:/ والااا این همه تنوع خورشت و مراحل پخت اسان:دی  گفتم حالم از سبزیای بوگندو (خوش بو بودن:/) بهم میخوره میگه پاک کردنش پیف ولی وقت خوردنش خوب به به و چه چه میکنی:))) 

- دیروز خیلی ذهنم درگیر بود میخواستم بعد ٣سال شاید(!) ب دوستی پیام بدم اما دو دل بودم و مضطرب حتی! رفتم دوبار استخاره انلاین انداختم دوتاش بسیار بد بود:/ حذفش کردم...شاید ی نشونه بود فعلن که کنسل!!

خعل خب بریم سراغ فیلما^^

++ در حال دیدن سریال ١٣دلیل برای.. هستم ! درست مث رمانهای غیر قابل باور و مزخرفه:/ اما چون دانلودش از من نیس و مفتیه تا اخرش رو مخلصم :)) ببینم اخرش چی میشه بلاخره:/!!احساس خاصی بهش ندارم فقط هانا رو دوس دارم:))

 اصلن با روحیات من جور نیس این فیلم, حتی کیسی شبیه خودم پیدا نمیکنم که همزاد پنداری کنم :|فیلمای هالیوودی که من دوس دارم و دیدم اکثرا فانتزی یا تخیلی بودن (سیندرلا ومونت کارلو و مرد عنکبوتی و هری پاتر مثلن) !!

+++ فیلم من پیش از تو رو هم دیدم :) برام جذاب بود چون از دختره خوشم اومد :)) چون اینبار کمی خودم رو نزدیک بهش احساس کردم :)) ی دختر ساده که لباسای رنگی و روشن میپوشه و کلی با روحیه س:)) با لبخند مضحک و دوس داشتنیش مث یه گربه ی ملوس بود:))) وداستان جذابی هم داشت دلم خواست بعدا کتابشم بخونم اما فعلن جرات ندارم اسم کتاب اضافه بیارم هنوز یه عالمههه کتاب رو یرم ریخته که نخوندم :((( ولی مهم نیس پارسال شهریور بود که ی عالمه کتاب خوندم:دی قبلش چیز زیادی نخوندم👀

++++ و دیگری هم فیلم ملی و راه های نرفته اش بود که جز پیش نویسام بود -_- فقط در این حد بگم که از بعد از ازدواج ملی هممشش گریه کردم:((( در حدی که نصفه شبی دماغم هوا رد و بدل نمیکرد  و صب چشام پف کرده بود(!!)و خواهرم فک کرد کسی مرده:/ باورش نمیشد فیلمه :))) ولی ضد حالش اونجایی بود که ب هرکی گفتم، شنیدم: نههه گریه نداشت (اصافه میکند داشتا ولی تا نه در این حد!)! یا: نهه خیلیم مضخرف بود..:| من واقعا از ته دل زار میزدم ینی چی اخه:/(یه چیز میگم شما میخونیدا) من خیلی داغونم :|| و هر بار فیلمو یادم میارم با خودم میگم خب واقعا خیلی گریه دار بود:/ اما ب هر حال این فیلم نکات خیلی خوبی داشت خصوصا دخترایی که میخوان برای رهایی از چنگ خانواده ازدواج کنن! و خب لازمه بگم حالا از میلاد کی مرام متنفررررم همونقدر که از حمیدیان بدم میاد!! 

من دیگه زیادی میرم تو فیلم:/ مدیونی اگه فک کنی برای فیلمای شاد بالا پایین هم پریدم و ذوق مرگ شدم:دی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۷
هانا

نظرات  (۱۶)

بعله:))ما از اوناش نیستیم اصن روایت داریم پسری که سبزی پاک نکنه جاش ته جهنمه!
+اهان.گرفتم
 البته من خاموش کنمو برم پی کارم دیگه بر نمیگردم دنبال فیلمه:))
پاسخ:
من برادر ندارم اما متاسفانه بابامم از سبزی پاک کردن متنفره و از زیر کار در رفت:)) دلم میخواست بدم یکی برامون پاک کنه پولشم بگیره اینطوری اشتغال زاییم میشه :/ ولی مامان قبول نمیکنه و فقط کار خودشو قبول داره•_•
+اره خلاصه! دیگه هیچی اصن:))
6خط اول پست تو خونه ما هم اتفاق میفته مخصوصا اون مکالمه آخرتون:)))
این سریال سیزده ریزن وای رو من تا یک قدمی دیدنش رفتم. ولی نشد. ینی خوب نیست؟ 

پاسخ:
اع چه جالب:))) مرسی که کمک میکنید:دی واقعا طاقت فرساست-__-
نه اینکه بد باشه هااا ولی خوبم نیس! از اون سریالا نیس که دل تو دلت نباشه برا قسمت بعد حتی میشه وسط سریال خاموش کنی بری ب کارات برسی بعدا بیای ببینی:/ بعدم از بس فاصله فرهنگی با ما دارن درکشون نمیکنم خیلی جاها! همین:) 

منم با ملی و راه های نرفته اش خیلی گریه کردم فیلم خوبی بود نکات آموزنده زیاد داشت مث خیلی از فیلما وقت تلف کن نبود
پاسخ:
خیلی غم انگیز بود... اره درسته:)
منم ملی رو دوهفته پیش دیدم 
وااقعا گناه داشت 
خصوصا اخرش ک تورستوران شوهرش میبینتش 
بسی غمناک بود  : (
پاسخ:
چه خوب:) 
خیلییی:(((
دیگه خیلی بدشانسی هم اورد :/  شوهرشم نفهم -__-
اوهوم:(
شاید مثلا واسه این از دست کلی ناراحته که روش کراش داشته ولی نیومده سمتش :| حدس من اینه :))))
پاسخ:
اره دقیقا منم همین حسو دارم :/ :))) 
ملی بسیار فیلم یک طرفه و کاملا فمنیستی ای بود.
هرچند از این زندگی ها بسیار داریم ولی اینکه تو داستان هیچ مردی خوب نبود کاملا سیاه نمایی بود.
پاسخ:
من فمنیست بودنشو خیلی قبول ندارم ...ب قول خودت خیلی از این زندگیا داریم حتی بدترش!!! 
و اینکه ممکنه دختری باشه که واقعا شرایطش این شکلی باشه! :) 
و خب دکتری که باهاش حرف زد و اقای ریسی هم مردای خوبی بودن :) 
من که فیلم نگاه نمیکنم چی 😀
چقدر تنبلم 😈
پاسخ:
جدی !؟!!!:))) 
خیلی:))
۱۳ دلیل اصلا خوب نبود... حال منو که چند روز گرفت

اسم فیلم آخریه چیه؟

قراره کلی سبزی خورشتی بگیرم پاک کنم، نمیای کمک؟ :دی

 عکس کناری چه خوشمله :)

پاسخ:
اره حال گیره:| البته جدا از اون منظوری که داری(غم انگیز شاید) ! چون هر بار باید دنبال ی پسر باشی که داره گوش دادن نوارو لفت میده:))) میشد یه فیلم باشه نه یه سریال:/ شاید جذاب تر میشدo_O
ملی و راه های نرفته اش:) 
 اگه زیاد باشیم میام:))) ولی لطفا خودتو داغون نکن اندازه دو وعده پاک کن کنار بزار:/ چه خبره اندازه یه سال یه جا پاک کردن:||| له میشه گردن و کمرت خود دانی:))

قابلتو نداره:)) خوشگل میبین;)

این سریال  که لعنتی ها خیلی تعریفش رو میکنن
پاسخ:
والا کاملا سلیقه ایه و از اون فیلم ها نبود که بخوام بگم واای همه ببینید خیلییی جذابه :/ حالا باز قسمت اخرو دیدم نظر کلیو میگم-_-
خیلی عجیبه که سریال سیزده دلیل به نظرت غیرقابل باور بوده. شاید چون زیاد با جو مدارس و جامعه ی آمریکا آشنایی نداری (نه فقط در حد فیلم های فانتزی و محدود). چون این فیلم خیلی واقعی و دردناکه. حقیقت تلخ تاثیر زنجیروار رفتار تک تک آدم های دور و برمون روی زندگی یک انسان. همون اثر پروانه ای معروف. این سریال به شدت غصه داره و اشکتو درمیاره اگر بتونی واقعا حرفاشو درک و لمس کنی با تمام وجود. 
ولی برعکس فیلم ملی فوق العاده ضعیف بود با وجود موضوع خوب که داشت. 
اگه ژانر موردعلاقه ت تخیلی و فانتزیه سریال the 100 رو پیشنهاد میدم. اگرچه نقض هایی داره ولی در کل سرگرم کننده و هیجان انگیزه و ریتم داستانیش جذابه که باعث میشه نقض هاشو بپوشونه.
پاسخ:
اره خب صد در صد با جامعه شون غریبه م:) و اصن باورم نمیشه !!! و خب اگه واقعا واقعنی هم همینطورن واقعا تاسف برانگیزه:/ والدینشون خیلی ولشون کردن:/ 
من توی کل فیلم تحت تاثیر و ناراحت بودم و اصن ضعفهاشو احساس نکردم البته این ب این دلیله فیلم بین حرفه ای نیستم و فقط میگم خوشم اومد یا نه! نقد منتقدانه ای ندارم مگر چاخانی چیزی داشته باشه:)) ولی موافقم که موضوعش خوب بود:)
خیلی ممنوون:) اسمش برام اشناس !... پیگیرش میشم:)
خسته نباشییبی :))))
من در حال خوندن کتاب ۱۳ دلیل برای اینکه هستم فعلا :)) نظر منم تقریبا مثل تو عه ولی انتظار دارم آخرش غافلگیر بشم یا یه جایی انگشت به دهان بمانم:)) 
پاسخ:
ممنوون:")))
اع کتابشم هست!!!  من هیچ انتظاری ندارم فقط میخوام بدونم کلی جنسن چیکارش کرده:/ 😁

سه تاشو دیدم و دوست داشتم
خوب بودن به نظرم 
اما فصل دو سیزده دلیل رو ندیدم هنوز
پاسخ:
چه خوب:)
درمورد سریال فعلن نظر مثبتی ندارم!! ببینم وقتی تموم شه نظرم همین میمونه یا نه!

با اینکه عاشق سبزیجاتم اما هیچ وقت پاک کردن یه مقدار زیادشون برام خوشآیند نبوده! :))
من از خورشت سبزی متنفرم.
چه قدر اسم این سریال سیزده دلیل برای اینکه،این روزا به گوشم میخوره!
چه قدر بده که اهل سریال نیستم...
ملی و راه های نرفته ش واقعا سوزناک بود!


پاسخ:
اره پاک کردنشون عذاب اوره واقعا مخصوصا دیگه یه عاالمه سبزی باشه و دونفر:/
چه جالب :))) 
اره خیلی :)) ولی من تا اینجا اصن جذبش نشدم!!!
سریال بقیه دان کنن بگیری خوبه:)) منم حوصله دانلود سریال ندارم:| مگر خیلی عاشقش بشم و برام بقیش مهم باشه
سوزناکترین فیلمی که تا امروز دیدم:((
چه تفاهمی مام دیروز سبزی پاک میکردیم:دی
اون 13 دلیل من شنیدم جالبه عجیبه گفتی نیست
ملی و منم دیدم بنظرم درست زدی فیلمش گریه داشت واقعا اونم خیلییی
پاسخ:
خسته نباشیید:))
اره منم تعریف شنیدم اما بیشتر چون حاضری بود و لازم نبود دان کنم اوردم ببینم ! فعلن٥قسمت دیدم شاید بعدا جذاب تر شد :/ بعدشم اصن شبیه دبیرستانی نیستن بیشتر انگار دانشجوهای سال اول و دومن تا دانش اموز! اصن نمیتونم درکشون کنم:-|
اوه خداروشکر میبینم نظرشماها اینطوریه-_- برام عجیب بود چرا کسی گریه ش در نیومده:))
منم برای ملی خیلی گریه کردم من اردیبهشت ماه دیدم تا چن روز حس افسردگی داشتم !انگار من ملی بودم 😐
من پیش از توام ک فوق‌العاده بود✌️
پاسخ:
اره دقیقا انگار ملی نبود من بودم که کتک میخوردم:/
اوهوم واقعا دوسداشتنی بود:)
هاااناا 😁😂😂 
پاسخ:
جونممم؟؟:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">