بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

احوالات (باشگاه،فال..)

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳ ب.ظ
با باشگاه رفتن فعالیت و تابستونم رسما شروع شد:)) 
فقط اونایی که باشگاه میرن میدونن چه حس خوبی داره :)) یا من اینقد عاشق باشگاهم:/!!
یکی دوروز نیست که رفتم اما همین اول راهی همه رو زیر نظر گذروندم و یخورده فک کردم !! به این نتیجه رسیدم من خیلی خوبم :| هر سال ب همین نتیجه میرسم!!انگران نباشید سقفمون سالمه:)) اما خب الان هدف من فیت نس هس قبلشم باید ٦ کیلو اضافه وزن رو دود کنم بره هوا:) بعد یه ماه و دو هفته که تخمین زدم برای کاهش وزن بعدش برم بدنسازی 😎.
 نمیدونی چقد خوشحالم مثل پارسال مجبور نیستم ١٠کیلو کم کنم-__- سخت بود اما الان دستم باز تره خدارو شکر ماه منتهی به کنکور غذا رو رعایت کردم:/
از روز اول باشگاه یه عکس از خودم گرفتم تا با ماه اینده مقایسه کنم ;) خعل خب:)
++چند روز پیشام جواب ازمایش و سونو سالم بود و شک بیخودی داشتم تقصیر این کانال ها و اینترنت با این مطالب پزشکیشون ادم فک میکنه انواع و اقصام امراض رو داره-__- هم خیالم راحت شد هم ناراحت شد://این همه بیا برو:/ شوخی کردم:دی
+++یه موضوعی که این چند روز ذهنمو مشغول کرده شکراب شدن رابطه یکی از پسرای اقوام با زنشه (فقط عقدن)
یادمه روزی که خبر ازدواج پسرشونو شنیدم خیلی خوشحال شدم خیلییی:/ و روز شماری میکردم برم عروسیشون ! چرا؟ به دلیل یک عدد فال !!!
روزی روزگاری خانوم فالگیری بهم گفت همسر ایندت پسر یه حاجیه :| خب اینم پدر مادرش حاجی هستن:/ البت خودشم حاجیِ!! امیدم به اینه که اون زن نگفت خودش حاجیه:/ 
خلاصه ... و من نفسی ممد حیات بیرون دادم و گفتم اخییششش این نبود چون واقعا این اونی نیس که ..بله خوشم ازش نمیاد:/  
حالا باشنیدن خبر مذکور من ناراحت شدم ..فک کنم قراره جدا شن :/ 
امیدوارم همش توهم باشه  -__- 

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۷/۰۴/۱۶
هانا

نظرات  (۱۵)

تا خودت نخوای که نمیشه :))  حالا فالگیر هر چی میخواد بگه
پاسخ:
شنیدی میگن قسمت باشه دهنت بسته میشه؟ از اون میترسم :// اینو نوشتم یادم باشه خخخ

۱۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۲۵ آسـوکـآ آآ
امیدوارم به دلایل بچه گانه ای که این روزا زیاد می شنویم نخوان از هم جدا شن...
خب پس بالاخره رفتی باشگاه :دی
به سلامتی :)

پاسخ:
نمیسازن دختره خیلی لجبازه خاک بر سر:/ اره ایشالا
اوهوم:))
مرسی:*
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۹:۱۲ ریحانهــ (:
الان درست شد..
نمیدونستم واقعا وگرنه یواشکی دنبالت میکردم الان مجبورم عمومی دنبالت کنم :دی دی
ولی بی شوخی میخاستم دنبالت کنم عمومی ولی نفهمیدم چه جوریه :| که الان بهم گفتی :))))
پاسخ:
:)
دیوونه:)))
عزیزم:) مرسی و خواهش:* 
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۹:۰۴ ریحانهــ (:
اهان مرسی =)
خب نمیتونم دنبالت کنم :(چه طوری کجای وبلاگته ؟ ولی انصافا میخام روشن دنبالت کنم :دی :)))
پاسخ:
قربونت:)
جدی؟ فک کردم بقیه بلدن!!!! فک کنم دنبال کننده هامو پروندم:))
برو قسمت وبلاگهایی که دنبال میکنی.. اونجا یه مربع سبز هست  نوشته دنبال کردن وبلاگ جدید ادرس وبلاگو اونجا وارد کن و  تایید :) 
راستش بدم میومد صرفا برای تبلیغ وب خودشون دنبال بشم :دی 
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۸:۵۹ ریحانهــ (:
خانم نمیخاد ازت کوچیکترم :| :)))
نه من فقط یه نفر رو خاموش دنبال میکنم :دی
ولی تو رو میخاستم خاموش دنبال کنم اصن :/
پاسخ:
اسمتو دوس داشتم واسه همین خانوم صدات کردم به یه لفظ لوس بهش نگاه کن نه بزرگانه:)) عاقا من همیشه 18 میمونم:|
:))) 
من مشکلی ندارم:)) باعث افتخاره:))
من خیلیااا رو خاموش دنبال کردم :|
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۸:۴۶ ریحانهــ (:
عه نظرات بدون تایید تایید میشه؟ :)
حالا شاید من نمیدونستم و یه چیز شخصی گفتم :| :))))
حالت همیشه عالی و درجه 1 باشه الهی :)
پاسخ:
اره :)
نه بابا همه خودمونیم:))
مرسییی تو هم همینطور :*
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۸:۴۴ ریحانهــ (:
وایسا ببینم -_-
جنابعالی خاموش بقیه رو دنبال میکنی چرا بقیه حق ندارن؟ :دی کو اصن بخش دنبال کنندت؟! :دی
یکی منو خاموش دنبال میکنه تو که نیستی؟ :|
پاسخ:
اَی خِداااا :))))
شماهم خاموش دنبال کن ریحانه خانوم:)) برش داشتم:دی
نمیدونم شاید :))
به بچم حتا :)
پاسخ:
اخی:)..اره خطر داره:/ !
سایتون رو سرش مستدام:)

وای باشگاه😢البته من برم محو میشم😂بس لاغرم


پاسخ:
عزیزم:))برو ولی به همون اندازه کالری میسوزونی غذا و اینا بخور اینطوری لاغر نمیشی فیکس میمونی ;))

چقدر خوشحالم میام پستای پر انرژیتو میخونم :))
آفرین :*
پاسخ:
عزیزممم❤️لطف داری به من😘 
چاکریم:))
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۳:۳۶ احمد میرجمالی
عالی
پاسخ:
:) ممنون
آدم در مورد سرماخوردگی تو نت سرچ می‌کنه به سرطان معده میرسه:))
پاسخ:
با تاخیر -___-
اره واقعا:)) من دیگه هیچوقت مطالب پزشکیش رو نمیبینم:| 
ب سلامتی همیشه ب خوشی
پاسخ:
سپاس:) شما نیز هم:)
خوش به حالت :)
منم که بیکارم الان :/
انشالله که مشکلشون حل بشه :)
پاسخ:
^^ 
برو توهم تنبلی نکن:))
ایشااالاا:/
برم حاجی شم پس :|
پاسخ:
نه عاقا به خودت رحم کن:/ :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">