بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

کاش کسی جایی منتظرم باشد+تیکه ای از کتاب

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۰ ب.ظ


بعد کلی تنبلی و مجبور کردن خودم به کتاب خوندن حداقل یه صفه که واقعا هم روزی یه صفه بود اوایل :دی 

کم کم ١٠٠تایی شد و حالا تموم شده و یه تیکه اش مونده اما!   

کتاب کاش کسی جایی منتظرم باشد انا گاوالدا ، مجذوب اسم کتاب شدم و از اسم نویسنده هم خوشم اومد:)) 

یه کتاب کم حجم مال من جیبی206صفه اس تقریبا برای دس گرمی از این شروع کردم:))

قلم خوبی داشت دوس داشتم و داستان های کوتاه جذابی بود نسبت به داستان های کوتاه دیگه ای  که قبلا خوندم اما خب مطمئنن سانسور داشته و باوجود سانسور هم یه چیزایی ش هست:/ شایدم ذهن من منحرفه:// ولی خب تا نباشد چیزکی ذهن منحرف نمیشه !! حتی یه تیکه اشم کامل یادمه اما زشته نمیشه بگم:دی خیلی ریز اشاره کرده:/

میخوام کتابو قایم کنم خواهرم نخونه! اونم از جلد کتاب خوشش اومده اخه:// میترسم بگم فعلن نخون کنجکاو بشه :|

در کل از اون کتابایی نبود که بشه درس زندگی ازش گرفت من دوس دارم یه چیزی یادم بده جمله به جمله ش رو بخونم بگم: وواووو !ارررههه!چه خوب گفتی!یا اع اینو یادم باشه!  شایدم این نظر منه:)) براتنوع گزینه خوبیه;)

شما چی؟خوندید؟نظرتون چیه؟؟:) 

+تیکه ای از کتاب

کتاب بعدی یا دزیره اس یا جز از کل هنوز تصمیم نگرفتم ..ولی میدونم که الان حوصله عاشقانه ندارم پس احتمالن جز از کل بخونم:)

++برای کتابایی که میخونم یه موضوع اضافه کردم,کتابای قبلی که تابستون خوندم خیلی یادم نیس و کتابای جالبی هم نبود خیلی مگر تک و توک!!

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۰
هانا

نظرات  (۱۵)

=))))))) عزیزم همیشه معرفی کن

چشششششم میخونمش مرسییی 

سلیقه ت محشره!

این مدل ادما باعث میشن دیگه کتاب به کسی قرض ندیم =(

پاسخ:
یه پست جدید مینویسم حتما❤️❤️ 
قربونت محشری از خودتونههه❤️
اره واقعا خیلی پشیمونم:/

سلام وقت بخیر هانای عزیز :))) امیدوارم حالت خوب باشه این کامنت رو زمانی مینویسم که کتابی که معرفی کردی رو خوندم و واقعا از علاقه م به سلیقه ت مطمئن شدم.

اگر کامنت های این پستت یه نگاهی بندازی متوجه منظورم میشی.

ازت متشکرم بابتش.

کتاب خوبی بود و خیلی دوستش داشتم.

پاسخ:
سلام دوست قشنگم*_* خوبی؟ 
نوش روحت عزیزم :)) خوشحالم خوشت اومده :)
ینی بازم کتاب بهت معرفی کنم؟:))) 
سه دختر حوا هم بخون من عاشقشم ..مطمئنم دوبار میخونیش حتی:) 

حیف نمیتونم برگردمو گاوالدا رو مرور کنم :( کتابمو ب کسی امانت دادم و اون سر خود ب خودش هدیه داد:/
با این توصیفی که تو کردی من هنوز سردرگمم😅
عاشقانه تلخ بود یا عاشقانه شیرین
نمیدونم من همه طور سبکی دوست دارم احتمالا بخرمش
پاسخ:
پایان باز بود داستاناش و اون عاشقانه که تو فکر میکنی نه ! مدل خارجیش:))
قلم خوبی داشت برای تنوع خوبه:)

عالی به وبلاگ ما هم سر بزن
این کتاب تو لیست خریدام بود یه زمانی ولی بعدها فراموشش کردم و از لیست رخت بست! :))))
حالا با توجه به شناخت کوچولویی که نسبت به من داری اقدام کنم برای تهیه کردنش یا نه؟*-*
پاسخ:
:))
همونطور که گفتم داستانش جذابه و بیشتر عاشقانه طور:)) برای تنوع خوبه و به هر حال از خوندنش پشیمون نیستم:)
قلمش رو دوس داشتم واقعا اما ازاونا نبود چیزی بهت یاد بده ! سرگرمی و شاید لذت بردن از قلم نویسنده:) 
حالا میخری یا نه؟:))))
چون نه میتونم بگم نخونش نه اینکه نخونش:دی
بگم جز از کل محشره یا خودت می‌دونی هانا جون؟! :)
پاسخ:
خیلی تعریف شنیدم دیگه تو هم تیر خلاص رو زدی:)) 
:*
۲۱ تیر ۹۷ ، ۰۲:۵۰ رومی زنگی
ممنون از توضیحاتت من این کتاب رو یه بار قلقلکم اومد که بخونم اما الان دیگه مطمئن نیستم بخونمش اصلا. راستش من خیلی وسواس به خرج میدم واسه انتخاب کتاب ولی خیلی وقتها هم باب میلم نیست:/
پاسخ:
خواهش میکنم:) نه میتونم بگم وای نه بخون ! نه بگم نخون! :)) منم وسواس ب خرج میدم و کلی وقت میذارم برای انتخاب حوصله ندارم هرر چیزی بخونم:/
۲۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۷ آنیا بلایت
دزیره به نظر من اصلا عاشقانه نیست :)) بیشتر تاریخیه...
پاسخ:
چاشنی ش عشق هم هست فک میکنم:))
(: هانای کتاب خوان
پاسخ:
:)) :*
جز از ‌کل عالیه، فقط یکم طولانیه
ملت عشق رو هم بدار جز اولویت هات. خیلی خوبه :)
پاسخ:
اون رو ندارم میخرم ایشالا:) اما تیکه هاییشو خوندم و قشنگ بود توی لیستم هست 
مرسی:*
داستاناش مورد دار بود :))
پاسخ:
اره بسیار:)) من خیلی کم تونستم اشاره کنم:دی
۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۸ یاسر قائمی
راجع به کتاب کاش کسی جایی منتظرم باشد انا گاوالدا بیشتر توضیح می دین؟ 


پاسخ:
حتما...:)
قلم خوبی داره و داستان های کوتاه جذاب و بعضا عاشقانه(برای هر١٢داستان نه!! و گاها نه اون عشق که من در نظرم بود) برای خوندن بین دو کتاب خوبه به نظرم :)
شاید از ١٠ بهش ٧ بدم در حال حاضر 
و اینکه با وجود چیز هایی که نوشتم.. ارزش خوندن داره:) به خاطر قلمش..
پس حتما این کتاب رو که خوندی برم بخونم😂😂😂😂😂😂
پاسخ:
😂😂 اوکی خالی از لطف نیست به هر حال:)))
خوندی نظرتو بگو:))
۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۰ سیروس فاضلی
دزیره کتاب فوق العاده ایه. شروع به خوندنش کنی بدون توقف تا انتهاشو میری. داستانی واقعی از سیاست و عشق و جنگ و قدرت و ... روز های دور فرانسه و سایر.
پاسخ:
با خوندن این کتاب که الان پستشو گذاشتم فعلن میخوام سبکو عوض کنم یه سری قصه هاش عاشقانه بود البته به فرهنگ اونا برای من اینطور نبود خیلی !! یکمی پُرم:/
دزیره چند مااه پیش ٥٠صفحه ش رو خوندم جالب بود  و دارای کشش برای فهمیدن ماتفاق بعدی ! و حتما بعد از جز از کل میخونمش:) سپاس
۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۵ استاد بزرگ
این کتاب نخوندم ... نمیدونم چیه ؟؟؟
کتاب جزء از کل رو خوندم کتاب جالبیه بعضی جملاتش واقعا به دل آدم میشینه.
:)
پاسخ:
یه سری داستان های کوتاه هست خوندش بد نیس :)
اوهوم خیلی تعریف شنیدم ..میخونم انشالله:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">