بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دلم خواست خون گریه کنم 

خون استفراغ کنم بمیرم

دلم میخواست با دیدن نتایج بمیرم اولش فک کردم خیلی خوب شده اما دقت کردم ی رقم اضافه تر بود 

ارزوهام خراب شد 

فروریخت 

همه چییییی

بهتر خوندم ..

بیشتر خوندم 

نتایج با سنجشم کلیی فرق داشت

خدایا چرا منو ندیدی 

من بنده بد!! تو خوبی میکردی ابرومو میخریدی پیش بنده ت

منو سربلند میکردی پیش خانواده 

دل مامانو شاد میکردی دل بابارو 

من از خودم متنفرم 

میخوام موهام بزنم سه باره ...بازم شکست و من زورم ب موهام رسیده 

لعنت ب این زندگی سگی

خودم ب درک درم برا خانواده م میمیرم ..من تمام تلاشم برای شادیشون بود ی درصدم خوشحالی و واحتی خودم

الان چی کار کنم

رشته ای که پارسال راضی نشدم بزارم امسال شاید ازادشم نگیره 

این چه زندگی ما میکنیم؟!!؟!؟

خدایا میشه بلند شی که حق سر جای خودش بشینه؟؟ 

خدایا چطور دلت اومد؟؟؟

من دیگه هیچ امیدی ندارم 

من حالا که قبول نشدم ب هیج دردی نمیخورم 

از زندگی سیرم :(((

نقشه بر اب شدن اینه دقیقا 

فقط تنها چیزی که ازارم میده ناراحتی پدر و مادرمه که مطمئنم ب خاطر من هیچی بروز نمیدن

حتی شاید الان بیدار باشن اما خوشونو خواب زده باشن...

من دختری که همه قسم میخوردن سال اول بهترین رشته میاره حالا مینیمم هارو میارم شاید بدتر


چشام سنگین قرمز و پف داره... من بدرد هیچی نمیخورم 

از همه چی توی دنیا هم متنفرم دیگه هم نمیخوام ادم خوبی باشم میخوام دروغ بگم چون انگار خدا دوسشون داره!!!

میخوام از امتحان خدا مردود شم ب درررک 

چرا ملاحظه حالمو نکردی ..یا بهتره بگم حالمونو؟؟؟

چطور اشکامو میبینیو ناراحت نمیشی هااا؟؟؟من بنده ت نبودم؟!!!

من تلاش کردم اما نشد کو پاداش؟؟؟ اره من صبور نیستم خسته شدم از بس سپردم دست حکمتت 

ی راهی جلوم بزار ی جوابی!؟؟؟؟ تورو قرعان ی نور امید بهم نشون بده:(((((((

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۰
هانا

نظرات  (۱۶)

اینکه آدم لیسانس تو رشته دلخواهش از یه دانشگاه خوب داشته باشه خیلی هم عالیه اما من دوستی دارم که با دکتری از شهید بهشتی اونم یه رشته خفن مهندسی الان بیکاره.کسی هم نیست که انتظاراتشو بالا گرفته باشه فقط اهل پارتی بازی نیست.پس یه چیز خوب به طور کلی برای همه بهترین انتخاب نیست.
پاسخ:
همه جوونای تحصیل کرده کشور وضعشون همینه :( 
اره درسته الان فقط ی مدرک باشه بقیش مهم نیس!! چون اصن کار خاصی هم نیس:دی
چقدر خیلیا مثل منن:(
منم تو بدترین حالت هم به این رتبه ای که آوردم فکر نمیکردم:/
آون شب تا صبح گریه کردم 
ولی الان خوبم:))با غصه که چیزی درست نمیشه
پاسخ:
اوهوم ..متاسفانه ..:(
دقیقا منم تومخیله ام هم نمیگنجید:/
خداروشکر:) اره درسته!
چقد خوب بود این پست 
انگار همه حرفای من بود 
ولی هانا مهم نیست ما که جوانمون تباه شد سر این کنکور
پاسخ:
عزیز دلم:(
بعله کاملا له شدیم و کسی جز خودمون نفهمید:(
راستی ملت بیکار رو هم رها کن!اونا همیشه هستن  و همیشه کنکجکاویهاشونو در بدترین حالت ممکن ابراز میکنن.اگر بهشون بها بدی دیگه ولت نمیکنن.دوبار جواب نده یا بپیچون نهایتش بگو خداروشکر.هرچی پرسید تو بپیچون دفعه بعد کاریت نداره
پاسخ:
تا الان که فقط گفتم خراب کردم ..هرچند من خیلی خراب نکردم رتبه ها ی جوری شدن:((
ببین نمیخوام حالتو بدتر کنم ولی لیسانستو که گرفتی فکر میکنی کار ریخته؟یا باید بری سر یه کار غیر مرتبط عادی با حقوق متوسط مثل خیلی هایی که من الان میشناسم یا ادامه بدی تا ارشد و دکتری
اما این حال ناامید کردن بقیه رو کاملا متوجه میشم.خیلی بی خوده.اه اه اه...خودمم الان درگیرشم.ولی میگذره ....
پاسخ:
خب بنظرت بهتر نیست ی لیسانس خوب داشت؟ نه والا مامانم همش همینو میگه:(
میگذره ولی بد میگذره کاش لاقل اخرش خوب باشه
سلام عزیزم
ببین الان خیلی سخته که بپذیری.گریه هاتو بکن غر هاتو بزن ولی ناامید نشو و نگو راهی دیگه نیست.توی بلند مدت یعنی مثلا ده سال دیگه حتی به این قضیه فکر هم نمیکنی.درسته که به زندگی آدم جهت میده ولی میتونی خودت هم راهتو پیدا کنی.کلی آدم بدون مدرک خاصی الان خیلی موفق هستن.و اینکه درسته برای تو الان خیلی مهمه ولی فقط برای تو نه برای کسی دیگه.من مطمئنم پدر و مادرت همون قدری دوستت دارن که دیروز داشتن.فقط نگران آینده ات هستن و در ضمن لیسانس گرفتن هیچ چیز خاصی نیست چهار سال خوشگذرونی و دردسر توامه که نهایت بازم یه کنکور دیگه است.
من نمیدونم رتبه ات چند شده یا شرایطت چیه ولی اینو بدون که آزاد و غیر انتفاعی و پیام نور هم دانشگاه های خوب دارن و خیلی ها همونجا پیشرفتی میکنن صد برابر دولتی.
پاسخ:
سلام راضیه جون ممنونم ازت که وقت گذاشتی
امیدوارم راهی پیدا کنم :( ولی میدونی من که پسر نیستم بدون مدرک برم کار کنم و نگم کار چیست :( باید ی مدرک بدرد بخور داشته باشم که مرتبط بهش کاری کنم...
درسته اما من علاوه بر خودم اونا رو هم ناامید کردم..
همین لیسانس گرفتن دهن منِ بدبختو سرویس کرده و یه ملت بیکار هی میپرسن چی شد؟ فلان رشته خوبه! فلان کار خوبه..!
دوس داشتم دولتی میرفتم نمیدونم شایدم گرفت ولی همش احتمالاته:(
نمیخام :)
پاسخ:
:)

این سبک ک کامنتا از آخره رو دوست ندارم. قاطی میکنم :|
پاسخ:
اینطوری که بهتره!
نمی دونم چی بگم که حالت رو خوب کنه؟ :))

راستی!
منم از پارسال بدتر شدم:(

mylife96.blog.ir / کپی نکن اقا راضی نیستم:| مگر با ذکر منبع
پاسخ:
هیچی...
شما چرااا:| 
ممنونم جناب دچار.
ببین من الان شاید هرچی بگم بیشتر روی اعصابت باشم و ناراحتت کنم ولی واقعا کنکور همه چیز نیست منم سال اول همین شرایطو داشتم ناراحت بودم شاید یه جاهایی خودمو باختم یه جایی فهمیدم چقدر اشتباه فکر میکردم درباره کنکور
نمیدونم میخای بمونی یا نه ولی اگه قصدت انتخاب رشتس خیلی پرس و جو کن خیلیییی 
ان شاالله هرچی صلاح باشه پیش میاد
پاسخ:
نه عزیزم اینطور نگو! چه حرفیه!
اونقدر بد شدم که حتی دستم برای ی سری رشته ها دیگه باز نیس:(((( 
ممنونم عزیزم
۱۰ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۰۸ آسـوکـآ آآ
عزیزم، عزیز دلم، موندن پشت این کنکور لعنتی، فقط و فقط به این معناست که سال بعد شرایط سخت تری داری، شرکت کننده ها بیشتر و بیشتر و بیشتر میشن، کمتر،نمیشن! موندن دوباره و چند باره پشت کنکور هم جز افسردگی نتیجه ای نداره . دلیل اینکه رتبه ت اینقدر تغاوت داشته واسه اینه که سهمیه واسه آزمون لحتظ نمیشده اما تو نتایج و رتبه های کنکور لحاظ میشه.
نمیگم گریه نکن، چون من هم شرایط تورو داشتم و روزی که رتبه ها اومد تا شبش گریه کردم، صبحش بیدار شدم اما ناامید نشدم، سپردم به خدا و گفتم تو خودت صلاح منو میدونی نتیجه با خودت. نترس، انتخاب رشته کن و بسپر به خودش :-)
پاسخ:
اره و همین باعث میشه نخوام دوباره بمونم ...چون امسالم زیاد شدن جمعیتبهم ضربه بدی زد اگه همون جمعیت بود شک ندارم کمِ کم ٥٠٠٠میشدم :((((( 
اما میدونی نمیدونم چیزی میگیره یانه!!! و همین داغون ترم میکنه مجبورم که انتخاب رشته کنم !
الان صبحه و من هنوز نتونستم با خودم کنار بیام حتی از خدا هم گله دارم:((
سخته الان حرف زدن... بمیرم برات که چقدر ناراحتی...

ولی با لیمو موافقم
ببین کنکور لعنتی هیچی نیست تو زندگی. از بالا که‌نگاه کنی، یه دوره کوتاهه. آینده تو نیست. تصورنکن خدای نکرده آینده ت خراب شده...
الان حق داری ناراحت باشی، بعد از این همه زحمت.. ولی بعدا حرفمو بهتر میفهمی
پاسخ:
خدا نکنه ارکیده جانم ...تو چرا 
همین دوره کوتاه دوساله زندگیو کوفتم کرده تابستونو کوفتم کرده توی ایران تنها راه موفقیت لاقل برای ی دختر دانشگاه رفتنه ی رشته خوب هست که دیگه برای من دور از نظره
ممنونم عزیزم..
هانا 
میفهمم چقدر میتونی الان ناراحت باشی
اما ته خط نیست , اینو به همه میگم.اینجا ته خط نیست
پاسخ:
لیمو این تنها راهِ من بود دیگه راهی برای خودم نمیبینم:(((
شک ندارم بعدا ها هم مورد سرزنش بابا مامانم هم قرار میگیرم:(((  
۱۰ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۲۲ آقای برادر
چقدر جست مثل منه همش الان درموردم صدق میکنه
تاحالا گریه مرد رو دیدی بدونم الان گریم گرفته:(((
پاسخ:
:(((( چی میتونم بگم 
فقط خونه ارزوها ویران شد جلوی چشممون..:((
هانا جانم تو رو خدا این حرفا رو نزن عزیزدلم به خدا زندگی فقط کنکور نیست . به خود خدا قسم. ببین من خودم هم حال تو رو دارم داغون بودم واقعا منم خراب کردم منم نگران پدر و مارم هستم ولی وقتی دیدم تو اینطوری هستی لازم دونستم باهات حرف بزنم. زندگی خیلی سختتر از این حرفاست که تو این سن خودتو از پا در بیاری قربونت برم قوی باش هانا جان قوی باش اجازه نده کنکور لعنتی که اصلا معلوم نیست چی هست اعصابت رو بهم بریزه 
پاسخ:
با خوندن کامنتت باز گریه میکنم 
خیلی داغونم رومی خیلی... خیلی... 
اینده من با کنکور بود روش وقت گذاشتم ..احساس بدرد نخور بودن میکنم 
من مامان بابا رو ناراحت کردم
باعث توی خونه حبس شدن اونا هم شدم ن اندازه خودم اما اونا هم بودن 
داااغووونمم...دلم میخواد میمردمو رتبمو نمیگفتم بهشون:(((((
منم از پارسال بدتر شدم:(
پارسال میشد یه رشته و دانشگاه معمولی بزنم اما امسال...

پاسخ:
ای بابا 
واقعا برای همه ناراحتم :( اصن انگار خوابه !! انگار ی شوخیه! ی اشتباهی شده...:(((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">