بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

غلام آن سخنانم ک آتشم بر انگیزد(مثبت به پیش)

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵ ب.ظ

ایمانِ عزیز تو بی نظیر ترین و مثبت ترین فردی هستی ک تو زندگیم دیدم  اصن تو خودِ مثبتی:)

تو پر از انرژی مثبتی💪🏻 ارزو میکنم سالهای طولااانی زنده باشی و ی روز هم بتونم از نزدیک ببینمت اصن*_*من عاشقتم:))

میخوام تا ازمون بعد بجنگم فرصت خوبی برای منه ک بتونم برسونم انشالا میامو از خوب تموم کردنش مینویسم 

• اخرین ایستگاه جبرانی!

درست مث دی ماه و با تفکر مثبتِ مثبت؛)  

>> از خدا کم نخواه ... 

ایمانِ با نمکِ دوستداشتنی:)))

+ روزهای خوب من هم میرسن من امیدوارم :) 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۹
هانا

نظرات  (۱۴)

واقعاً معرکه هست این بشر :)
پاسخ:
خیلیییی *_*
ایمان سرورپور؟
یادش یخیر:)
پاسخ:
اوهوم •_< اصن مگه چندتا ایمان داریم:))
سینگل باش و پادشاهی کن
پاسخ:
:))
اره همون مهم نیته 
پاسخ:
:))) 
اخه عشقای من همیشه مجرد میمونن خدا ب داداشون برسه😂😂😂
اینه (:
تسیلم نشو :*
پاسخ:
:) ممنوون:*
 راستی دو سه بار نظر نوشتم برات نرسید دیگه ندادم-_- :))
هیچی ولش کن! :/
چشمت بی بلا. :))
پاسخ:
•_•

:*
اها فهمیدم 

رفتم یه کلیپیشو دیدم نتیجم این بود احساس  میکنم حرفاش  برام تکراریه چیزایی هس که من خودم میدونم

شکست عشقی نخوری صلوات
پاسخ:

اع!!! ای بابا :/ گاهی منم اینطورم شاید گذراس ...

😁 من عوض میکنم حرفتو، شکست درسی نخورم صلوات:دی



 

نه از اون لحاظ نگفتم! -_- راحت باش.😂
پاسخ:
خخخ پس از کدامین لحاظ خواهر:)))

چشمم😁
ایمان؟ :|||
پاسخ:
میدونم...زود پسر خاله شدم :/  :)))

فامیلی ایمان چی بود ؟

پاسخ:
عشق❤️😂
سرور پور:))
باشد ممنونم   امشب  اصا انرژِی ندارم   باید برم به دنبال انرژی مثبت
پاسخ:
خواهش:)
موفق باشی
خخخ اره بیاد  بخونه ممنون میشم خخخخخ


هدف مشخصه نمیدونم

باشه میرم چک میکنم

پاسخ:
حتمااا ...باش تا بیاد:))))
ی چیز دیگه من ایمانو دوس دارم شاید واسه اینه ازش انرژی میگیرم:دی خخخ
رفتی سایتش کانالش رو عضو شو انشالا ک بدرد بخوره
در کل
از حرفای ایمان
فقط اون پستیشو که قبلا خودت گذاشته بودی توی وب  رو دیدم با یه چنتا دیگه   زیاد انرژی نگرفتم
پاسخ:
اهان خب البته پستای من بیشتر یادداشتن خخخ
 چرا خب شاید خودت راهو بستی ک انرژی بهت نرسه:/
عجیبه !!! تو چی میخوای اخه ؟؟؟ بگم بیاد جات درس بخونه؟؟:)) •_• 
بهتره اول تکلیفتو با اینده و هدفت مشخص کنی. 
تو نت ی سرچ کن علیرضا افشار اونم خوبه شاید با اون کارت راه افتاد:)
چرا من اصا انرژی مثبت نمیگیرم :((((((
پاسخ:
از حرفای من؟؟ :/
یا ایمان؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">