بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

بلاخره فرا رسید (نفسی از سر اسودگی میکشد)

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۴۵ ب.ظ

خفتگان را چ خبر از غمِ شب بیداران؟


اینو گذاشته بودم برای شب کنکور اما  امشب مطمئنم زود خوابم میبره ..امیدوارم:)  

یادمه سال اول کنکورم یه عااالمه گوسفند شمردم اما خوابم نبرد همه چی شمردم  حتی ستاره اما دریغ ...

کنکور مثل شکلات تلخ میمونه سال اول تلخیش (درصدش)کمه مهم نیست ..سال دوم تلخیش وحشتناک بود ...اما امسال به اون تلخی عادت کردم وسعی کردم دوسش داشته باشم و شاد باشم همین :) و تقریبا موفق هم شدم ! نتیجه میگیریم سال سوم کنکور دادن یخورده اوضاع بهتره ..عادی میشه :دی

اما دیگه بسه ناموسن :|


سخته بخوام از عصری دیگه نخونم ..من به دیقه 90خیلی معتقدم :دی 


ظهرم یه خورده پیاده روی برم و اینا 


این اخرین کنکور نوشتم خواهد بود ..اخررریششش ..انشالا...


خدا جون دست توی دست و تو میذارم و میرم سراغ کنکور و مطمئنم موفق میشم  

 

پیشاپیش ممنون که دعا میکنید


انتشار چند ساعت بعد...  :) 



++بعدا نوشت : رفتم محل کار دختر عمو به هنر جو هاش نگاه میکردم وخلاصه حال وهوای تابستون بود ومن هنوووز باورم نمیشه دیگه تموم شد ولازم نیست درس بخونم :)) معلم زبانم هم گفت بسه دیگه هنوز کتاب دسته گفتم نه بابا اینو اوردم رفع اشکال :)) لعنتی وقتی داشت توضیحشون میداد گفتم اسگل تو که اینارو بلد بودی چطور مشکلشون داشتی به این اسونی:||| احساس میکنم ابروم رفت البته خودش گفت بلده اما میپرسه :دی

ینی میشه رتبه ام نزدیکای هزار بیاد؟؟ اَی خِـدااااااا امیدوارم رویا پردازی نباشه البته به دو سه هزارم قانعم 5هزارم خوبه! :| تا صبح نره بالا تر صلوات:| ولی خب اون هزار اینا اگه بشه دندون:دی نشدم اصراری ندارم چون خیلیااا بهتر از من خوندن و کتابا وتستا رو قورت دادن!!!!! نشد میزارم پای حکمت خدا 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۷
هانا

نظرات  (۱۴)

۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۸:۰۸ هاژ محمود
سلام

ان شاالله هر چی ب صلاحتونه همون بشه


پاسخ:
سلام خیلی ممنونم انشاااالا:)
ایشالا اونی بشه ک میخوای 
پاسخ:
انشالا .. برای توهم همینطور:)
چگونه بود ؟؟؟ 

پاسخ:
تلاشمو کردم مثل سنجش بود بقیش با خدا 
:)
موفق میشی هانا جون 💙💚💛💜
پاسخ:
امیدوارم
مرسی ارام جونم:)
ایشالا ک بهترین نتیجه رو بیاری و به خواسته هات برسی  میدونم ک کلی زحمت کشیدی 

لایقشی
پاسخ:
انشالله 
خیلی ممنونم:)
میشه😡😡😡😡😡

پاسخ:
پس از امتحان : دعا میکنیم بالای 10000نشم:))
بوس بوس 
موفق باشی کنکوری جونم :)
پاسخ:
مممموووچ :))
مرسی مرسیییی:*
انشالله هانا جان رتبه ۳ رقمی زیر ۵۰۰ مصیبت میشه ❤️😍
پاسخ:
در اون حد که خودم میدونم نمیشه:| مگررر معجزه 
ان شاءالله کنکورو جوری بدین که فردا به معنای واقعی کلمه خوشحال و رها باشین :))
پاسخ:
خدا از دهنت بشنوه ایشالا خودتم :*
نتیجه گیری هوشمندانه ای کردی :)))
معلوم شد ملاکت چیه
پاسخ:
:)))
بعله دیگه ایمان تقوا عمل صالح:))
الان هرچی میخونم حتی وبلاگ اصلا نمیفهمم چی دارم میخونم :|
تمرکز ندارم اصلا :(

+خیلی میترسم از فردا ! خیلیییی :(((
پاسخ:
عشقم بسه دیگه هر چی تا الان خوندی کافیه 
فک کن یه امتحان معمولیه :)

نتـــــرررررس :دی تاثیر داشت؟؟ :)))

۰۷ تیر ۹۷ ، ۱۸:۵۷ آسـوکـآ آآ
موفق باشید و باشند عزیزم
پاسخ:
ممنوووون التماس دعا:*

کنکوریه عزیز!

کنکورت به احتمال 87 درصد همسر آیندت رو که هم دانشگاهیته مشخص میکنه

پس حواستو جمع کن دانشگاه خوبی قبول بشی😁😁



گرفته شده از وبلاگ ==>www.jokestan.blog.ir<==
پاسخ:
فک کردم یه توصیه درسی چیزی باشه:دی 
اگه اینطوره که باید همون ازاد رو بریم:دییییی
ممنونم که موجبات شادی مارو فراهم کردید:)))
من اگه استرسی که سال اول داشتم رو سال بعدش داشتم مسلما وضعم خیلی بهتر بود.
همینجا به کنکوری های۹۸توصیه میکنم اصلا به پشت کنکور موندن فکر نکنید چون وقتی یه سال بمونی پشت کنکور میبینی که عه دنیا به آخر نرسید، زندگی جریان داره و باد بیخیالی به پشتت میخوره.
انشاالله امسال به هدف خوشگلت برسی عزیزم:**
پاسخ:
:))) اره درسته یه مقدار استرس لازمه :) اما من سال اول استرس نداشتم دوم داشتم امسال به میزان لازم :دی
اره بهتره اگه خوب اوردن برن دیگه..
مرسی نیلی جون انشالله تو هم :**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">