بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

جهت خاموش نماندن:)

جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰۳:۵۹ ب.ظ

امتحان ارشد هم تموم شد 

تلاشمو کردم.. سه ماه همه تلاشمو کردم.

امیدوارم کفاف بده نمیدونم اگر هم کفاف نداد اشکالی نداره:)

هرچند "نشد که بشه" غم انگیز ترین جمله ای که همییشه گفتم و انگار جزیی از من شده

باوجودی که از ته دلللل و بخاطر تمام فشاری که روم بود و مریضم کرده واقعا امیدوارم بشه..

اما نشد هم زندگی ادامه داره و منم ادامه میدم:)

و خب چون زندگی بسیار پیشبینی ناپذیره به تماشا میشینم که چه پیش آید!

اما زندگی میکنم

همیشه به خودم یاداوری میکنم که هرکاری هم که میکنی زندگیتو کنارش متوقف نکن!

حالا اینکه ما تو ایران مجبوریم کنار کارهامون یه مقدار زندگی کنیم خودش جای نقد و سوال و ریدن به مسئولین  داره اما خب ..

+اگر میدونستم کنار درس خوندن ورزش کردن اینقدر بازدهیمو زیاد میکنه به مقدساتتون قسم هیچ وقت ولش نمیکردم از قدیما..

خداروشکر حالا یه باشگاه نزدیک و خوش انرژی پیدا کردم که قراره ولش نکنم و ٤ماهه مداوم دارم میرم♥️🌱

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۲
هانا

نظرات  (۱)

ایول

پاسخ:
قربونت☺️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">