بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

غم میون دوتا چشمون سیاهت لونه کرده…

سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۰۹:۲۵ ب.ظ

خیلی حالم بده دچار یه بهت شدم انگار 

گم شدم 

دلم میخواد فرار کنم 

دلم میخاد اونقدر کم سن بودم که هیچی نمیفهمیدم از این جریانات 

همه چیز خیلی سنگینه برام 

همه چیز...

زندگیم عملا فلج شده .. به سوگ نشستم 

اینده م در خطره و نه برای خودم نه برای دیگری کاری ازم ساخته نیست

کتاب هام رو رها کردم و دیدنشون و خوندنشون حس برزخی و عذاب بهم میده(دو ماه میگذره که همین وضعه) حس میکنم طلسم شدم

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۲
هانا

نظرات  (۱)

یه چیزی رو خوب با خودت تکرار کن 

ما کنار عقاید و خواسته هامون نباید تلاش های شخصیمون رو کنار بذاریم 

برای خود من تمرکز کردن میون این حجم از استرس و آشوب خیلی سخته 

اما ما باید با قدرت زندگی های شخصیمون رو سر پا نگه داریم تا بشه کنارش به اهداف اجتماعی هم رسید ... 

میدونم سخته جایی ادم زندگی کنه که فرداش معلوم نیست ، اما تقدیر ما فعلا اینه ... جبر ماست ... 

باید تو همین جبر گلیم خودت رو از آب بکشی بیرون 

-بیا بغلم ❤️🌱

پاسخ:
چند باره دارم کامنتو میخونم؟ نمیدونم! ممنونم ازت، درسته :( چقدرم سنگینه این گِلیم😅  
-قربونت♥️🥲🫂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">