بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ینی جدا هیشکی نبود بخواد پیامی به من بده و حالمو بپرسه 

چه بیشعور و بی معرفت 

همش چشممو ب در تلگرام میدوزم ببینم کسی منو یاد کرده اصن!! خصوصو اخر هفته ها اما درییغ

خیلیم نیاز دارم با یکی حرف بزنم ...

و فاجعه اونجاس ک سرما خوردم :/ اصلن دلم نمیخواد باور کنم سرما خوردم؛||

چند روزیم هست زیاد نخوندم ..هیییی ..شاید چون عصبانی م مشاور نسبتا عزیز برام ساعت بندی کرده و تو هرساعت گفته فلان کناب بخون ایا این کارو خودمم نمیتونستم بکنم ؟!گفته بودم من از مشاور شانس ندارم؟؟ دوبارهمیگم شانس ن د ا ر م:/ با منم بحث نکنید:| حتی نمیگه چندتا تست بزن نمیگه ریاضی اینو بخون:| از همینجا بهش خسته نباشید میگم و تنها دلیلی ک موندم اینه که خب کارنامه خوبی داره و خیلیا پیشش بودن پزشکی اینا قبول شدن خدا ب منم کمک کنه:/

دلم میخواد بی دغدغه بخوابم  

یادم باشه تابستون هفته ای دوبار بیشتر از تلگرام گوشی استفاده نکنم و بخوابم بیشتر :| کتاب بخونم 

اصن ترجیح میدم کتاب بخونم تا اینکه با اون بی معرفتای نامرد حرف بزنم و پیام بدم بهشون تنهاشدنو ترجیح میدم ..اصنم از دستشون ناراحت نیستم:( 

حالا اگه از همشون بپرسید چرا پیام نمیدی اگه نگفتن ما نمیدونیم تو کِی هستی! تف کنید تو صورت من:| 

عایا این منطقیه :| !!!!! بخدا منم انلاین نباشم پیام میرسه و جواب میدم:///

++🍁🍁🍁

مانده تا برف زمین آب شود

مانده تا بسته شود این همه نیلوفر وارونه چتر

ناتمام است درخت

زیر برف است تمنای شناکردن کاغذ در باد

و فروغ تر چشم حشرات

و طلوع سر غوک از افق درک حیات

مانده تا سینی ما پرشود از صحبت سنبوسه و عید

در هوایی که نه افزایش یک ساقه طنینی دارد

و نه آواز پری می رسد از روزن منظومه برف

تشنه زمزمه ام

مانده تا مرغ سرچینه هذیانی اسفند صدا بردارد

پس چه باید بکنم

من که در لختترین

موسم بی چهچهه سال

تشنه زمزمه ام ؟

بهتر آن است که برخیزم

رنگ را بردارم

روی تنهایی خود نقشه مرغی بکشم

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۳۰
هانا

نظرات  (۱۸)

با این‌همه خلق تنهایی 

پاسخ:
بعله:)
سلام
به قدح خوش آمدید.
پاسخ:
سلام مرسی:)
۰۱ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۱۴ دخی تهرونی😚😚
سلام



عالی بود😀😊


 در ضمن دنبال هم شدید😘😘



لطفا به وبلاگ منم سر بزنید




پاسخ:
سلام ممنونم :)
حتما:)
ببخشید انقد نظر دادم فقط اینم بگم،حالا اون میگ مثلا دوساعت فیزیک شاید منظورش اینع خودت ب تناسب نیازت تست بزنی ؟هوم ؟کاش میشد اینو خصوصی میکردم زشت زیاد گفتم:))ولی دلم نیومد نگم😐اپشن پرایوتو نیافتم:((
پاسخ:
ن بابا این چ حرفیه فک کن ی بلاگر ناراحت شه کسی براش کامنت بزاره:))
شایدم ..نمیدونم
اره برش داشتم🤓
متلک این باش مثلا:مرده شور مشاور دوستمو ببرن با اون برنامش😊
ولی خب همینک خودت دس ب کار شدی خوبه😊ذهنتو درگیر نکن توم مث اینک پشت کنکوری هستی خوبی این پشت کنکوری اینه ک ی سری دغدغه خاطرن و میدونی انقدام مهم نی،تو هرکاری میکنی ببین چی ب صلاحه،ب قول بچ های بالا ما پشت کنکوریا دیگ سرداریم این دغدغه ها مال این سوسول های تازه کنکوریه:))
پاسخ:
خخخ 
:) اره دیگه نمیخوام بهش فکر کنم و خودم صاف و صوفش میکنم امروز فهمیدم ب همه اینطور داده و این ینی کارش همینطوریه و در این حد بلده
اره والا من الان بشخصه خودم بهترین مشاورم:/ 😁 با کوهی از تجربه ..این مشاورم تنها امتیازش اینه ساعت مطالعه م زیاد پایین نمیاد و مجبورم تنبلی نکنم🤓و بهرحال بعدا پشیمونی ندارم ک ای وای کاش مشاور میگرفتم اگه مشاور میگرفتم وضعم بهتر میشد;)
عاغه بالام جان ،تست مهمه ها خخخ

ی تجدید نظر کن ،نمی دونم من تا تست نرنم خونده ام خونده نمیشه...ی تحدید نظر کن بالام ،ی متلکی بپرون:))
ولی جدی اگاون کاری نکرد ،تو خودت ی کاری کن...اابت نظر منه:))
پاسخ:
اره تست نزنی انگار هیچی ب هیچی
متلک چی مثلن؟؟؟ 
خودم ک دست ب کار شدم اما ب قول تو پول دادم و اینا کار اونه:/ برنامش روش قدیمیه مث همونا ک مشاورای مدرسه راهنمایی میدادن:))) 😑😒 
ممنونم کاملن درست میگی:)

قایمکی حواسم هست بهت 😀
خودت کامل ترش کن ! 
مشاوره راهنمایی میکنه ، تو باید دقت کنی و بهترین راه کار رو انتخاب کنی و حتی بگی !!
پاسخ:
سپاس گزارم:) 😘
چی بگم والا:| 
فعلن ک خودم دستکاری کردم ببینم چطور میشه:(
من انتظار دارم مشاورم برنامه رو کامل ب عهده بگیره ک من دغدغه برنامه نداشته باشم اما این... !
ب من باشه هرچی مخاطب تو‌گوشی م هس و دیلیت می کنم در دایره رفقا جز یکیشون ک سال ها هس و باید بماند...انگار...
می دونی چیه من فک می کنم مقصر خودمونیم ک از اولش ب همه اجازه میدیم بیان وارد زندگیمون شن ،من معتقد شدم ک ۹۹درصد ادما لیاقت ندارن ...متاسفانه ام حذف نمیشن بدبختی اینه مگ اینک کمرنگ ترشون کنی
پ.ن اون مشاورم تعارف نداره ک رک باهاش حرف برن داری بهش پول میدی ،مگ میش بی تست برنامه ریخت؟ب نظرم ی تجدید نظری کن تا دیر نشده
پاسخ:
جانا سخن از زبان ما میگویی..
اره سخت میشه حذفشون کرد اما خب باهاشون خاطره دارم و سختمه ازشون دل بکنم هر چند اونا بی معرفت هم باشن 
+هر بار نتونستم حرفامو بهش بگم:(( چون بعد تحقیقات فهمیدم ب همه یک برنامه داده ..اره والا اصن نگفته چندتا تست بزن:|||  
از ساعت فلان تا فلان فلان درس همین:/ !!!!!!!
چون فقط کنکوریم فکر می کن دیگه نباید حالمونو بپرسن |:
منم به همین حال و احوال دچارم
پاسخ:
به جان خودم تابستونم وضع از این بهتر نیست..


شیش بار این جمله رو خوندم ...
پاسخ:
منم شما دوباره فرستادید چندباری خوندم :)) ساده اما عمیق،شعرای سهراب سپهری خیلی خوبن
زیر برف است تمنای شناکردن کاغذ در باد

برگرفته شده از mylife96.blog.ir
پاسخ:
:)  
ایشالا که درست پیش میرید
پاسخ:
انشالا🙏🏻
بی خیال دوستات :-) 
ما پشت هستیم هانا جون ;-) 
پاسخ:
فدای شما:* مرسی عزیزم:)
اینا همون هایی هستن که هر وقت بهت احتیاج دارن سراغ میگیرن 
همین!
پاسخ:
خیلی موافقم😒
کاری به معرفت دوستان نداریم

ولی  مشاور الان شاید نتونه بگه که چیو حذف کنی  میخواد بعد عید بهت بگه
پاسخ:

نمیدونم واقعا :// گیج شدم فقط امیدوارم راهو درست رفته باشم:|
بیخیالِ بقیه
بهتره توی دنیات فقط خودت باشی و خودت :)
پاسخ:
سخته ..
اما انگار چاره ای هم نیس:(
حستو خیلی دوست دارم چون منم این دردو کشیدم ... عنوان هم حرررف دلمه ... امیدوارم راه تنهاییتو یاد بگیری و دور ادمای بی ارزش زندگی هم خط بکشی :-) که قطعا کشیدی ...یادت باشه بعضی ها فقط ادای نزدیک بودنو در میارن ;-)
پاسخ:
:)
امیدوارم😕اره گاهی غربالگری لازمه 
اداهای قبلشون سوتفاهم بود:))
مرسی عزیزم:*
۳۰ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۳۰ مریــــ ـــــم
ادم باید بعضی وقتا نباشه
بودن زیادی باعث میشه ادما نبیننت
اینجور با نبودنت میتونی تعداد ادمای واقعی زندگیتتو بشناسی
پاسخ:
اونوقت تعداشون ب صفر میل میکنه حتی ..
اما چه کنم دلم طاقت نمیاره :( 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">