بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

بودن یا نبودن..

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۰۸:۲۸ ب.ظ

کلافم، خستم، گاهی قلبم تند می زنه، مغزم از شدت فکر کردن درد میکنه و اضطراب داره خفم می کنه. دیگه نمی تونم نمی کشم. حوصله‌ی انجام هیچ کاری رو ندارم بی قرارم ، دلم می خواد چند روز کاری نکنم حرفی نزنم، نشنوم، راه نرم، نشینم، پیام ندم، زنگ نزنم، ننویسم، نخندم، نخورم، جواب کسیو ندم، ب اینده فکر نکنم، زندگی نکنم، نباشم. نباشم. نباشم.

اصن... زمان فقط وقتی بگذره که من میخوام روز وقتی شروع شه که من بخوام.. 

من دیگه نمیتونم تشخیص بدم حالم بده یا خوبه!

pms :)) 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۴
هانا

نظرات  (۱)

به آخر خط رسیدم خندم گرفت😂 از مشکلات مشترک

پاسخ:
بیا بغلم 🤧😂
اینقدر دیر سر زدم که الان باید پستمو ریپست کنم😂😂😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">