بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

حواس پرتی

چهارشنبه, ۸ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۴۵ ب.ظ

تمام دارو ندار گوشیمو حذف کردم فقط تلگرامو واتس مونده 

رفتم نرم افزار واسه قفل کردنشون بیارم دیدم دیگه غیر منطقیه، اینا واسه وقتیه تو سوشال مدیاهات فعال باشن 

خلاصه که نمیدونم چرا دارم اینکارارو میکنم چون عملا درسی هم نمیخونم 

یه هفته از جلسه م گذشته و هنوز شروعی نداشتم مطالب برام وحشتناکن بشدت ترسیدم و ترسم مانع فعالیتم شده

با خودم فکر کردم دیگه خیلی حس کردی واتسو تلگرام مزاحمته هزینه ش تحویل دادن گوشی ب یکی از والدین عزیز هست خیلیم جوابه:))) منتها باید اول تکلیفم با خودم روشن شه 

+باوجود کانالم اینجا بسیار راحتترم واین عجیبه .. ب اندازه قبل نه اما خب از همه جا بهتره!

 

اینکه تو این مرحله از زندگی دوباره خودمو گم کردم اصلا خوب نیست...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۰۸
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">