بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تکه های پازل زندگی

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱ ق.ظ

من یه مدت طولانی رو روزانه نویسی میکردم (نه هرروز ولی مرتب بود) 

توی وب قبلیم هر بار که میرم از اول میخونم یه چیزاییو ننوشتم والان برای دونستنشون جونم درمیاد بخدا:/ 

همش میپرسم چی شد این شد؟ چرا اینطور شد؟ مثلا یه تیکه مهم از یه پازل 

حالا نه اونقدر مهما ولی خو ندوسنتنش گیجم کرده حس میکنم اگه بود اگاه تر بودم 

خیلیییی عجیببببه خیلییی اما باوجود اینکه بزرگ شدم هنوزم از اون هانای ١٦-١٧ساله میتونم یه چیزایی یاد بگیرم که الان یادم رفتن 

من خیلی برای خود قبلنم احترام قائلم( الان ممکنه بگید نه که ما به خودمون فحش ناموسی  میدیم!😂😂)البته من به خود کنکوریم هنوزم فحش میدم:))))) شوخی میکنم برای اون فقط دلسوزی دارم:) 

 

بله خلاصه میخاستم بگم اگه مینویسی یه جوری بنویس سالهاااا بعد که اومدی سرغش مغزت گره نخوره:/

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۲
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">