بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

پیشواز سال نو با کتاب:)

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۲۰ ب.ظ


pic2  pic1

 سلاام سلااام سلااام

همینطور که میبینید کتااااباااام رسیییییید^_^ 

 وچقدررر غافلگیرم کرد!!!!!!!!! باخودم حساب کرده بودم فـــوقش تا یکشنبه میرسن :))

بعد از دوش گرفتن خواهرم دنبالم راه افتاده بود بیا مستندت رو بسازم..بچه برو کنار میخوام برم درس بخونم :))

اومدم تو اتاق و بسته م رو دیدم(تازه فهمیدم میخواد مستند چیو بگیره خخخ) دلم میخواست جعبه ش خودش زودتر باز شه :دی ب سختی بازش کردم:)))

 +چطور میشه جلو خودمو بگیرم نخونمشون:(( باید بردارم بزارم زیر تخت :/ مطمئنم بهتریناشو خریدم *__* چند تا دیگه بود اما پولم نرسید :دی  

 سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم خوشحالم از اشنایی با همتون^_^ امیدوارم سال جدید ب تمام اهدافتون برسید و در کنار خانوادتون دلتون شااد شاد باشه   :)   (سرِ سفره های قشنگتون منم دعا کنید)

نمیدونم خواننده خاموش هم دارم یا نه! چطور دلتون میاد یه بار روشن نشید! هوم؟ خوشحالم میکنید:)


پ ن : این مدت تا کنکور جز موارد مهم نمینویسم وسعی بر ان است دیگر کمتر چس ناله بنویسم (عه وا چرا بی ادبی شد:| :دی)

کنکور است دیگر :| یهو دیدی حالمان گرفته شد:دی



موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۴
هانا

نظرات  (۱۴)

وااااای چه کتابهایی 😍 تعریف دریزه و جز از کل رو زیاد شنیدم عالی ان😍 مبارک باشه:)
پاسخ:
قابلی ندارن:) 
ممنوون😘
راستش از موراکامی زیاد خوندم :)) نوشته هاش و سبکش کاملا متفاوته برام.
تهیه کن فکر میکنم کتاب خوبی باشه ^^
پاسخ:
من بخاطر کنکورم وقت نداشتم ولی یادآوری خوبی بود موراکامی فراموش کرده بودم:) ممنوون:)
میگم که :))!اول"کاش کسی جایی منتظرم باشد"رو بخونم یا "کجا ممکن ست پیدایش کنم" ^^D:
کتاب آنا گاواندا رو زودتر بخونم یا هاروکی موراکامی ^^؟
حس خوبت رو کاملا درک میکنم وقتی کتاب میرسن کلی ادم شاد میشه ^^ منم منتظر رسیدن چند تا کتابم دل تو دلم نیست :))
پاسخ:
:))) انتخاب این که چیو اول خوند واقعا سخته:/ من از قلم هیچکدوم چیزی نخوندم فعلن:دی 
^___^ خیلی هم خوب :) 
اون کتابی ک گفتیو منم بعدا میخرم:)) مرسی از حضورت:)
چه عاااااالی ،کتاب خریدن کلی حس خوب میده😍😍😍😘😘
پاسخ:
^__^
خیلییی:))
مبارکت باشه هانا جان :*

پاسخ:
تشکررر:*
من از اینا فقط کتاب عزیز نسین رو خوندم ، خیلی خوبه. و تعریف همشون رو شنیدم. عالین ،
هروقت خوندی کلی ازشون لذت ببری

عیدت هم پیشاپیش مبارک :*
پاسخ:
سلام:) 
چه خوب^_^ ممنووون:)
همچنین عزیزم:*
واهاهاهای *_*
پاسخ:
*__*  :)
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۵۰ آنیا بلایت
عاغا زبان اصلی دزیره آلمانیه اصن:')) آلمانی هم یه ذره هم بلد نیستم :'))) 

پاسخ:
اشکال نداره اگه انگلیسی بلدی نسخه انگلیسیشم هست:))))
من دقیقا این جز از کل رو دارم و تا نصفش خوندم و از نظر من خیلی خوبه
بخونی کلی حالشو ببری ^_^
پاسخ:
چه خووووب^_^
ایشالا، تشکر:)
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۵۲ آنیا بلایت
خواهر منم زیاد اهل کتاب نیست فقط عین خودم عاشق باز کردن بسته‌ی پستیه:))))))
+فکر کنم این ترجمه خیلی خوب باشه:) منم حتما یه روزی با این ترجمه میخونم که مطمئن بشم چیزی رو از دست ندادم:)) شایدم یه روز نسخه زبان اصلیش گیرم اومد و تونستم اون رو بخونم:')♡
پاسخ:
آخی البته حقم داره حال میده:))
آره ترجمه ی مطمئنیه :)
ایول بابا من که زبان اصلی نمیتونم سخته:× در حد یس و نو، های بای اینا:دیییی

۲۴ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۱۱ آمانیتا موسکاریا🍄
مبارکت باشه:) ایشالله از شر کنکور که نجات پیدا کردیم با حال خوش میخونیشون:)))
فقط نویسنده ی دزیره کیه؟ خیلی تعریفشو شنیدم:)
پاسخ:
ممنونم عزیزم:)  وایییی ایشااالااااه
نویسندش آن ماری سلینکو :) من اسمشم نشنیده بودم ایدا جان معرفی کرد بهم:) بنظرم خیلی جذاب باشه^_^
به به مبارکاااا
چقدر کتاب خریدی :))
کتابا یه طرف، پستی بودنش اصلا یه طرف دیگه :)
پاسخ:
ممنوون ممنووون:)
اره بیشتر از تصورم بود:))
اخ اره من عاشق خرید پستی م*_*
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۵۲ آنیا بلایت
جیییییغ جییییییغ جیییییغ دزیره :')♡ 
بقیه رو نخوندم ولی خوب بودن دزیره رو تضمین میکنم:) البته من یه ترجمه دیگه‌ش رو خوندم:) 
بعد از دزیره دایی جان ناپلئون رو بخون بنظرم:'))) حتما خیلی ترکیب باحالی میشه:)) اگر اشتباه نکنم دایی جان ناپلئون از انگلیس متنفر بود دیگه؟:)) 
+اگر خواهر من بود بسته رو قبل از خودم باز میکرد:)) همیشه دعوا داریم سر اینکه کی زودتر جعبه رو باز کنه:)))
سال نو توهم پیشاپیش مبارک:) التماس دعا♡
پاسخ:
جییییییییغ :)))
اع چه خوب :) من درباره ترجمش خیلی گشتم بنظر خودمم پزشکزاد بهتر بود مقایسه کردم دیدم بهتره ..متن رو تغییر نداده .چجوری بگم سانسور نکرده متن رو :))
ایشالا ...خخخخ نمیدونم... میفهمم تابستون:| دل منو اب نکنننن :))
+عزیزم:)) اما خواهر من خیلی اهل کتاب نیست این 1 ..دوم اینکه میدونه من شدیدا حساسم کسی بسته مو باز نکرده بود:))
مرسی محتاجیم ب دعا خواهر:)
وااااوو
دلمان رفت=)))
چه خریدی:))
مباااارکه^__^
پاسخ:
عزیزم:))
 قابل دار نیست:)
ممنووون ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">