بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

کراش!!

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۵۴ ب.ظ

شاید باورتون نشه ولی من همین تازگیا فهمیدم کراش یعنی چی  :/

من سالهاست  بازیگر مورد علاقم رو عاشقشم ! نمیدونستم کراشمه:))

اینقدر دوسش دارم که با خودم میگم

به هر چه خوب تر

 اندر جهان نظر کردم 

که گویمش به تو ماند

تو خوب تر از آنی..

بله در همین حد ..

دیروز اخبار بدی بود و دیروز درس نخوندم امروز قرار گذاشتم نرم نت اما دلم اروم نمیگرفت منتظر خبر خوب بودم

تا ساعتای پیش که خبر خوب رو گرفتم و فیلماو عکسا رو بار ها دیدم و خوشحال شدم ...

اون ی انسان فوقالعاده س

دیروز وقتی پیگیر اخبار بودم یه کلیپ دیدم که دختر بچه کوچولویی ازش سوال میکرد و اون با تمام حوصله جواب میداد

+ گل مورد علاقت چیه؟_اممم گل مورد علاقه من "رز" 

من: ای وااای منممم رز .....دودیقه بعد:منممم رز

 و توی تصوراتم من بهش رز قرمز میدم ... :دی

.

.احساس میکنم نیمه گمشده منه :|  (حالا نه فقط برای این رز:))  )


به هر چه خوب تر

 اندر جهان نظر کردم 

که گویمش به تو ماند

تو خوب تر از آنی.. والا بلا خوب تر از آنی *_*



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
هانا

نظرات  (۱۴)

ای بابا:)) حالا کی هست این بازیگر کراش شما؟؟:))
من سال اول دبیرستان بودم فهمیدم کراش یعنی چی:')) اون موقع اصلا توی فارسی باب نبود تا جایی که من یادمه:/ :)) ولی خب یهو فراگیر شد :))♡
پاسخ:
:)) 
ترسم از ان است یکی بیاد بفهمه من کیم :| ولی شاید بعدا گفتم:)
اووو تو زود راه افتادی خخخ... اره :))
منم از وقتی دانشگاهمون کانال کراش یاب زد فهمیدم چیه:/  
پاسخ:
دانشگاااه :|  داریم واقعا؟!! :/
منم به تازگی فهمیدم. بس که همه میگن این روزا :|
پاسخ:
اره !! راه به راه کراش کراش  :|
بنظرم چیز خوبی نیست.
پاسخ:
چطور؟
من خوب یا بدشو هنوز کشف نکردمم:دی
چخبرع اینجا 😔😔 
چرا یکی حس نمیکنه نیمه گمشدش منم 

پاسخ:
 مسئولین رسیدگی کنن واقعا :))
😁😂
پاسخ:
:))😉
دارم به طرزفکرهمدم ماه توکامنت قبلی فک میکنم😣😕
پاسخ:
😑😁 از بس که سرمون تو کتابه:دی
نیدونم. نمیشناسمش

بعدا اگه تونسی با فیل شکن ببین..
پاسخ:
:/
اوکی :)
متاسفانه آدرس بدون فیلش رو ندارم
و آهنگش رو باید خرید... دانلودش رو ندیدم :|
پاسخ:
ای بابا :(
از کی بود حالا؟ :|
آهان. ممنون ^-^
پاسخ:
بله خلاصه:))
هانا... یه آهنگ گذاشتم وبم...
یادمه‌ گفتی سلیقه ات تو موسیقی خاصه، بیا اینو ببین، میپسندی؟ :)

http://roozayerangi.blog.ir/post/502
پاسخ:
باشه باشه اومدممم:))

دوست جونم این که فیلتره:/
حالا یعنی چی؟ :))
پاسخ:
اجازه ؟  یعنی کسی که تو دوسش داری اما اون خبر نداره تو دوسش داری :)) 
همچین خطرناک نیست این کراش داشتن!؟ ؛)
پاسخ:
به اون معنی که من شنیدم فک نمیکنم :دی ایدم بستگی به کراش داره :))
منم تا چندماه پیش فکر میکردم کراش کراش که میگن منظورشون همون عروسکه تو بازی  کامپیوتریه اصن یه وضعی 😑
پاسخ:
:))
من یه ماشین خفن قرمز توی ذهنم میومد:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">