بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تخلیه ذهنی روحی و کوفت و زهرمار :| کنکوری نخونه :|

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۶ ب.ظ


شاید باورت نشه ولی دقیقا از ساعت 5و نیم به بعد کل وجودم واسترس فرار گرفته ویه جا بند نیستم حتی وقتی نشستم اینقد پاهامو تکون میدم که زانوهام دیگه داره بی حس میشه
تمام سعیمو میکنم مدیریت کنم استرسو اما هی بیشتر میشه هی بیشتر میشه تا جایی که دیگه ظرفیتشو ندارم و الانه که بترکم
ترس توی وجودمه 
از اینکه نکنه رتبم خیلی بیشتر از سال قبل بشه چون جمعیت بیشتر شده.... نکنه اصن همون بشه دوباره 
نکنه فلانی ها بهتر از من بشن من ازشون جا بمونم نکنه بعد حسرت جایگاه اونا رو بخورم 
یهو گفتم نه اگه خراب شد میمونم 
بعدم یکی میگه خفه شو دیگه بسه تا اخر عمر که نمیخوای کنکور بدی شاید اون از تو بهتر باشه اصن خدا بخوادیه حال اساسی بهش بده و وحال تورو بگیره :|||||
همش تو ذهنم دارم رتبه ها رو اینور اونور میکنم درصدار بالا پایین میکنم اما دریغ از یه لحظه ارامش که بذاره صفحه زیستمو ورق بزنم
من تا دوروز پیش با خنده به بقیه میگفتم باباااا استرس نداشته باش بیخیاال استرس نتیجه ت رو به باد فنا میده 
اما الان خودم تو چنگش گرفتار شدم  هوووووف

تمام این هفته هزار تا پیشرفت تراز خودمو ندیدم و همش اون 800تای بیشتر از منِ دوستمو تو کله خودمو زدم که ببین بیشتر خوند اینطوری شد خاک تو سرت چطور میخوای بهش برسی -_________-
خودم رو با خودم نمیسنجم واین داره ازارم میده 
خدااا
ینی میشه من روز اعلام نتایج راضی وخوشحال باشم ؟؟؟ میشههههه؟؟؟ میشه بازم سورپرایزم کنی؟ بهتر بشه از اونی که میخوام ؟؟؟ خب به هر حال امسال بهتر از سال قبل خوندم مگه میشه بدتر شه؟ داریم؟؟ 
ای واااااای من:((   
دلم میخواد داد بزنم بگم لعنتی چرا داری با من رقابت میکنی بخدا من اهل رقابت نیستم هیچوقتم نبودم..!!!!!!! دست از سرم ور دار:( 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۶
هانا

نظرات  (۱۴)

تفلد تفلد تفلدت مبارک :))
بیا شمعارو فوت کن که صد سال زنده باشی 
بوس بوس بوس
تولدت ۲۰ سالگیت خیلی مبارک هانای عزیز )
پاسخ:
مرسی ارکیده جووون:***
ماااچ:))
ممنوونم^__^
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۷ یزدان صادقی
خیلی خیلی ممنونم ازتون
از تهِ قلبم براتون آرزوی خوشبختی تو هر دو دونیا رو دارم 🌷🌷

پاسخ:
خواهش میکنم کاری نکردم 
خیلی لطف دارین سپاس 
انشالله شما نیز هم:)
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۲۲ یزدان صادقی
سلام
حال دلتون خوب :)
راستش من از طریق وبلاگ کنکور 97 ( که اسم نویسنده شون mohi ) هست با اینجا اشنا شدم
البته همیشه خاموش بودم
راستش الان سر زدم اونجا یه سوالی رو بپرسم از گروه تون ولی دیدم غیرفعال شده

یه چند تا پست اینجا رو خوندم گویا شما امسال سومین کنکورتونه و تجربی هم هستید
راستش من اولین کنکورمه امسال و تجربیم

سوالم این بود که شما که تجربه ی دو کنکور رو پشت سر گذاشتین ، بنظرتون چقدر تخمین رتبه آزمون های جامع سنجش به نتیجه ی کنکور نزدیک میشه ( با فرض یکسان در نظر گرفتن شرایط ازمون جامع سنجش با کنکور مثلا از نظر گرما و استرس و آرامش محل آزمونو این چیزا ) ؟
ببینید واضح تر بگم شما رتبه ی پارسال کنکورتون نزدیک به چیزی بود که تو سنجش براتون تخمین میزد؟ اگر نه چقدر اختلاف داشت؟ خیلی یا کم؟
مثلا من سنجش اخری رو قسمت رتبه معادل کنکور 96 در سهمیه رو شدم 13 هزار میخاستم ببینم تو کنکور هم با این سطح علمی الانم میتونم تو محدوده ی 10 هزار تا 15 هزار بشم ؟

از چندتا از سال بالایی های مدرسه مون پرسیدم که دانشجو شدن
زیاد محل ندادن :///
گفتن یادمون نیست و ما کنکورو دادیم بوسیدیمش گذاشتیمش کنار و این حرفا
اینه که دیگه اومدم اینجا از شما بخوام لطفا جوابمو بدین

ببخشید خیلی وقت تون رو گرفتم
ان شاءالله خدا آرامش تون رو بهتون برگردونه

پیشاپیش تشکر :))
پاسخ:
سلام ممنونم 
خلاصه کلام بخوام بگم خیلی نزدیکه اما دوتا شرایط متفاوت وجود داره 
اینکه بعد از آخرین آزمون ب تلاشتان ادامه بدید و رتبه تون رو بهتر کنید یا نه شل کنید نخونید اونوقت افت میکنید و رتبه بدتر میشه یا استرس زیاد
اما برای من شبیه بوده شاید قدری اینور اونور اما اونقدر نبوده که بگم نمیشه اعتنا کرد . شما سعی کنید رو تراز و درصدا تون تمرکز کنید نه رتبه ها 
شما میتونی رتبه ۱۳ هزارتو رو راحت به حدودا ۵۰۰۰ حتی کمتر برسونید در صورت تلاش و ساعت مطالعه منظم و بالای ۱۲ یا همون ۱۲ اینو دیدم که میگم امید دادن الکی نیست
نه خواهش میکنم خوشحال میشم کمکی کرده باشم 
ممنونم .موفق باشید :)

محتاجیم به دعا. اتفاقاً دیشب چند بار با اسم دعات کردم :)
قربانت *_*
پاسخ:
فدای تو :** ممنونتم:) دمت گرم
من تا سحر بیدارم :)
شبت صورتی
پاسخ:
خوش به حالت امسال نشد روزه بگیرم منم دعا کن لطفا
شبت سیب ترش:)) میخواستم بگم توت و پرتقال اینا دیدم سیب  دوس داری:))  :*
می‌دونی هانا به نظرم باید همونطوری کار کنی که راحت‌تری. کار نداشته باش چی میگن و ملت چکار می‌کنن. اگه فکر می‌کنی لازمه هر روز بزن. اگه سخته برات مثلاً ۹۲ و ۹۳ و اینا رو چند تکه کن بزن ۹۶ و ۹۷ رو چهار ساعته بزن. مهم تست زدنه حالا هر طور که خودت راحت‌تری. متناسب با اشکال‌ها و غلط‌‌هات رفعِ اشکال کن.
پاسخ:
اره درست میگی ...من به این بعدش نگاه نکرده بودم-__-
مرسی حوا جون ببخشید گیرت دادم اینجا :**
منو بزاری تا صبح همینجور حرف میزنم شبت بخیر
اینطوری به ماجرا نگاه نکن. از الان تا کنکور کلی وقت هست واسه تست زدن (فقط تست‌های کنکور)
اگه کار کنی هم سرعتت بالا میره هم دقتت و هم درصدت. در نهایت رتبه هم خیلی بهتر میشه :)
پاسخ:
اخه میترسم رشته خوبی نیارم اونوقت همش بگم میشدسال قبلم همینو رفت:(
من یه هفته دیر ازمونو شروع کردم بنظرت لازمه حتما تا هفته اخر مونده ب کنکور ازمونا رو زده باشم؟ اخه یه روز درمیون کردم که به موقع تموم شه از  طرفی وقت رفع اشکال کم میشه؟
بله قلمچی
ترس فقط باعث میشه اونی که باید نباشی! آروم باش و سعی کن بهترینِ خودت باشی. دنبالِ تخمینِ رتبه نرو. فقط تست بزن که خیلی کمک‌کننده هست این روزا.
پاسخ:
اگه منم که شانس ندارم :( 
اخه مگه با سرپوش گذاشتن رو رتبه وضعم بهتر میشه:(( 


اینجا دانشجوی رشته پزشکی داریم با ترازِ ۵۸۰۰
دانشگاه شیراز هم که می‌دونی چقدر سخته قبول شدنش! پس به این چیزا فکر نکن.
پاسخ:
از  قلم چی؟؟
میترسم حوا:(( کلی سایت گزینه دو رتبه ودرصد جابه جا کردم نسبت به دیدی که از خودم دارم اصلن رشته های خیلی خوبی نیومد
میترسم امسال رشته خوب نیارم و کلی سرزنش بشم که موندم پشت کنکور اما رشته خوبی نیاوردم
خب چرا خودتو دست کم میگیری؟ اونایی که قبول شدن فک میکنی از فضا اومدن نه به قرآن!!! فقط ناامیدنشدن و تاآخرین لحظه تلاش کردن! -_- خودتو نبااااااز -_-
(میم.الف عصبانی میشود😆)
اگه نمیتونی استرستُ کنترل کنی برو دکتر قرص بنویسه برات. تواین روزای آخر استرسه کاردستت میده ... نزار زحمات این نه ماهه به باد فنا بره -_- مرسی اه :|
پاسخ:
میم جاان ممنونم اما گاهی کم میارم میترسم شایدم واقعا دست کم گرفتن نیست :(
گاهی استرس حمله میکنه نیست نیستش یهو حمله میکنه:|| اینقد بی حوصله م حتی در حال مردن باشم دکتر نمیرم...

مرسی عزیزم:*
هیچ وقت خودت رو با کسی مقایسه نکن هانا. فقط خودت مهمی و کارِ خودت.
پاسخ:
سعی میکنم اما گاهی در میره ...امروز تماما کارم شده مقایسه من با بقیه ساعت مطالعه رتبه تراز وو:((
استرس عادیه
برو بدو بزا تخلیه شه
پاسخ:
امروز یهویی فوران کرده:|| از بس راه رفتم تو خونه فرش داغون شد خخخ
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۲ بهرنگ قدوسی
🤔🤔🤔🤔🤔
پاسخ:
مربع :| :)
خدا حالتو بگیره؟؟؟؟؟؟!!!!!
قطعا اینطور نیست وبارها گفتم خدا بد بندشو نمیخاد:)
ایشالله چیزای خوب در انتظارته
پاسخ:
اره دیگه مثلن بگه میخواستی بیشتر بخونی:|
امیدوارم...اوهوم اون که بله:)
امیدوارم همینطور بشه:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">