بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

خونه ای؟ یا هیشوقت نبودی؟

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۳۳ ق.ظ

بابا مشتی یه حالی بهمون بده ! مگه روح ما از تو نیس؟

 روح ما خسته شده این حوالی ، چرا درنمیابی؟ چرا تموم نمیشه این نکبت ! 

تو مثل یه رییس بدجنس نشون داده شدی که حتی اعتراض بهتم باعث 

اخراج میشه باید سکوت کنی لب بدوزی تا نکنه 

همون چیزی که لطف کردی دادی پس بگیری ! 

اینه اون خدای مهربان و رئوف که از مادر دلسوز تره؟ 

بابا لنتی من یکی کم اوردم، دارم از دست میدمت .. 

داری از دستم میدییی !! 

اره داری منو ازدست میدی! پر از خشمم ازت دلم نمیخاد ببینمت

 اما دلمم میخاد ببینمت بهت مشت بزنم

اینقدر که خسته شم بیفتم تو بغلت بعد اونقدر گریه کنم که اشکم تموم شه 

اونوقته که میخام معذرت خواهیتو بشنوم !

 اصن من دارم با کی حرف میزنم؟! 

نکنه چراغ روشنه وهیشکی خونه نی؟!

 

+مزین شده با بغض و اشک.. 

خسته و تهی..

++بیا بپرس فرزندم ایا راضی بودی شاد بودی کم و کاستی داری اصن؟! چیه این برنامه ها.. 

اصن کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۴
هانا