بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

وقت تنگ است و من به در نگاه میکنم واقعا:/

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۱۰ ب.ظ

به تمام کسانی که درس میخونن شدیدا حسودیم میشه 

١٠ماه تا کنکور وقت دارم😐باورم نمیشه و من چقد ریلکسم! 

اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر ابان اذر دی بهمن 

ببینم به امید خدا چقدشو قراره به چوخ بدم:/ 

+هفت ترمه تموم نکردم که از اینور زحمتمو به خاک بدم:/ 

برم یه استارت کوچک بزنم که من میتونم😭 باید به چشم غیر درسی بهش نگا کنم بلکه تداوم پیدا کنه 

+استادم میگه تو استعدادشو داری چرا در جهت خوب ازش استفاده نمیکنی کتاب بنویس فلان کن😐😐 

راستش تن لش و باسن مبارکم جیغ بلندی سر دادن😂 اگه من این همه کار کنم پس کی لش کنه؟ من توانشو تو خودم نمیبینم:/ 

میگه با همین اطلاعاتت شهر خودمون قبولی ولی اگه میخای متفاوت باشی و فلان جاها مد نظرته بهتره یکم تکونی به خودت بدی!

بچه ها کسی میدونه چطور میتونم از دانشگاهای خارج که برا ارشد بورس میدن و ارزون ترن خبر دار شم از شرایطشون؟ 

 

هیچی نمیدونى :( و حتی نمیدونم باید از کی و کجا بپرسم... 

وحتی ته دلم میگم نه ولش کن سخته بعد میگم نکنه بعدها پشیمون شم:(

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۶
هانا

نظرات  (۱)

برا مستر میخوای اپلای کنی؟

پاسخ:
نه بابا چیزی تو چنته ندارم:)) فک کنم در حد یه رویا بمونه ..
اما دوس دارم امتحانش کنم یه وقتی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">