بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

اب روغنم قاطی شده

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۲۵ ب.ظ

خوشحالم اینجارو دارم که هر وقت بخوام بیام کلی وراجی کنم

نوشتن یکی از راه هایی که منو اروم میکنه ذهنمو مرتب میکنه 

انگار که مشکلو حل کرده باشم تاحدودی وقتی حرفای ذهنم رو میارم رو کیبورد بار بزرگی از روی ذهنم بر داشته میشه 

هنوزم ذهن مشغولی دارم بابت تمام جنبه های زندگیم و دلم میخاد تمام صورت مسئله رو پاک کنم حتی 

دلم میخاد تو فضای مجازی تمام اکانتام حالت روح باشن 

در این لحظه دقیقا نمیدونم کدوم یکی از احساساتو دارم؟! خشم ناراحتی محبت شادی چی؟!

قاطی کردم قشنگ:)

+من خیلی بین دل وعقل گیر میکنم و واقعا خسته م از اینکه اینقدر عقلو انتخاب میکنم و منطقی رفتار میکنم 

خسته م خیلی ... هرچند پشیمون نیستم هیچوقت چون منو جاهای درستی برده:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۸
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">