بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

روتین این روزا..

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۲۳ ق.ظ

اول باز یکم موزیکو ستایش کنم:😁

من خیلی اهنگ دوس دارم ( کانالم میزارم اگه دوس داشتید بشنوید:) اون گوشه ادرسش هست) 

و اگه یه روزی اهنگارو از من بگیرن من میمیرم...:)

دیروز به بابا میگم فلان خوراکی طعمش برام مثل یه موزیک هندی عاشقانه س:)))) میخنده .. به دختر خل وچلش:)))) 

روانی یه اصطلاحیه که تو روانشناسی هست که الان توضیح دقیقش یادم نی😬😑 ولی خب با معنی دیوونه بودن فرق داره ..فک کنم به وقتی میگفتن ادم توی یه چیزی غرق شه و حس کنه بالاس و خیلی متمرکزه روی اون چیز 

و من روانی موزیکای قشنگم خصوصا با مضمون های لطیف عاشقانه با هر زبانی حالا ترجیحا هندی دوس میدارم :))

+ یکم از روتینم بگم صبحا که بیدار میشم میرم اشپزی میکنم بعدش گوشیمو چک میکنم ظهرم با دیدن سریال ترکی تو درخانه ام را بزن ( خیلی میخندم باهاش تا اینجا و خیلی رمانتیکه شت:))) هرچند نودهشتیا طوره اما دوس دارم 😬) میگذرونم تا عصر شام و بعدش زبان میخونم اخر شبم یه قسمت دیگه میبینم :))) 

ینی خب قراره از امشب خودکشی نکنم و تو یه روز سه قسمت دوساعتی نبینم:/ خسته شدم واقعا! 

یه هفته س میخوام خوندن آسیب رو استارت بزنم اما نشده دیگه ناموسا یک ساعت چیه که نتونستم براش خالی کنم :/ باید تا اخر این ماه تمومش میکردم با فشار کم الان باید یک بیشتر بخونم ولی چون عجله ندارم باهمون بی فشاری جلو میبرمش:))) 

هروز میگم فردا دیگه فردا واقعا شروعش میکنم:| 

++مامان خواب دیده خواهرم کنکور شیراز قبول شده و من از خوشحال ی جوری بودم انگار واقعا این اتفاق افتاده 

چون خواهرم فلا کنکور نداره و من دااارررم:))))) اخ چی میشه من از این شهر برم 

اگه یکی از شهرای بزرگ و با امکانات خوب بشه خیلی خوب میشه*_*

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۱
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">