بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ترم 5 رو به عنوان بدترین ترم ممکن لقب میدم

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۳۱ ب.ظ

اختتامیه این ترمم با قطعی نتم درست قبل از اتمام وقت ازمونم زده شد 

ب فجیع ترین وضع ممکن در انتظار افتادنم ب ناعادلانه و بدشانس ترین وضع ممکن

بهش پیام دادم میگه پیگیری میکنه وامیدوارم یا قبولم کنه یا دوباره امتحان بگیره یا ثبت شده باشه ...

فلا که من برام زده صفر:(

و اینکه قبل امتحان حالم خوب بود :/ رید بهم ! همین مونده یه تریلی از روم رد شه قشنگ تراژدیم تکمیل شع

میخام نارحات نباشمو ب تخمم بگیرم که دنیا ارزش نداره برا دوواحد غصه بخورد خودم بدم ولی از فکر زمانی که دوباره باید براش درجا بزنم و عقب بمونم از واحدای دیگه ناراحت میشم پول واحدشم به کنار!!! 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۸
هانا

نظرات  (۲)

ایییی رولههههه :(((((یعنی لامصب کل ِ استرس امتحان به کنار استرس این اپلود کردن و قطعی برق و هنگ نکردنوو...تففففف کاش ایمیل میکردی جواب هارو ؛(البته خب بعضی هاشون میلم قبول ندارن ما همچین اساتیدی داشتیم.ایشالا که حل میشه ولی قطعا میدونم چه حالیه‌...من خودم این ترم طراحی تجهیزات انتقال حرارت داشتم دقیقا 30ثانیه مونده بود نتم قطع شد و داددد زدم بابا نتتو بزن و من کمتر از چند ثانیه فرستادم همین الان رعشه گرفتم یعنی ببین تا چند روز کل ِ بدنم بدون ِ اغراق از فشار اون چند ثانیه درد میکرد و حالم خوب نبود:(سه واحدیم بود ولی دقیقا صدم ِ ثانیه ارسال شد خدا رحم کرد.و استادش دقیقا همونی بود که ایمیل و هیچ عذری رو قبول نمیکرد ،نمیرفت قطعا افتاده بودم حالا خوبه استادت گفته پیگیری میکنه.و ایشالا پاس میشی🤲

پاسخ:
هق هق اصن:(
اره خیلی بدههه این ترم من کلا بدشانسی زیاد اوردم یکی دیگه از امتحانامم سایت یهو پرید من تو نصف کمتر از زمان بقیه باید تستتا رو میزدم یادمم اکثرا هم گزینه ها مث هم و بار دوم ی سری شبیه ها رو زده بودم و ریدم:(( چقدم برام مهم بود اون درس:/
عزیزم اره سخته سه واحدو بخونی با سختی بعد ناجوانمردانه یه بدشانسی پیش بیاد شکر خدا تو حل شده باز

اره استاد باوجدانیه خدایی ولی ترس اینکه جوابای من ثبت نشده باشن وبرگه ب قولی سفید باشه خیلی بده جا میمونم واحدمو:(
اوهوم ایشالا که لاقل نندازه:///

چقدر رو مخ واقعا😑

تو مجازی آدم حتی نمیدونه ملاک استادا واسه نمره دادن چیه:/ یه سریا رندوم و عشقی نمره میدن

امیدوارم که کارت حل شه☹

پاسخ:
خیلییی:(
اره شلنس که ندارم:/
مرسی عزیز دلم ❤️🙏🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">