بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تتو دوست:)))

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۵۱ ب.ظ

من از بچگی از نقاشی روی بدنم خوشم میومد😅

حالام که بزرگتر شدم عاشق تتو ام :/ 

ترقوه "یکی" از جاهایی که کاندید خوبی برای تتو های ظریفه و دوس دارم حتما یه تتو ظریف بزنم  

فعلا گاهی با ماژیک و خودکار خودمو گول میزنم بلکه یه روز واقعی شه🤤💫✨

+خانواده بشدت مخالف:))) در حد حرفشو نزن و جنازه اینا😂 اما من یروز میزنم بدن خودمه:))) 

روی مچ دست ..انگشت .. کتف... مهره های پشت گردن.. خیلی قشنگه 😍

بنظرم تتو یکی از سکسی ترین هاس:))) 

مرد و زن هم نداره خیلی خوبه ( البته هر چیزی اندازه ای داره و زیاده رویش اصلا جذاب نی!! درواقع دفتر نقاشی که نی بنظر من مثل یه چیز تزیینیه، تصور کنید کسی توی استفاده از جواهرات زیاده روی کنه.. چقد خزه نه:/ ؟! اینم همونه )

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۹/۱۱/۱۰
هانا

نظرات  (۲)

تتو ظریف عالیه

روی ترقوه عالیهههههه

خانواده منم دقیقا همینجورن:/

پاسخ:
خیلیییی:))) اصن ظرافت رو بیشتر به رخ میکشه انگار:دی

فقط عمل انجام شده جوابه😂البته ترجیح میدم وقتی مستقل تر شدم اینکارو کنم🤣🥶
۱۰ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۴۴ ارکیده ‌‌‌‌

وای منم عاشق تتوام..

 

اصفهان جای خوبی سراغ ندارم وگرنه میرفتم

منتظرم یه روز بریم بابل، اونجا یکی هست خیلی کارش خوبه. یه چیز ظریف بزنم :)

پاسخ:
خیلی خوبههه لنتی:))

اره این خیلی مهمه جای خوبی بری..! شاید بشه از اینستا جاهای خوبو پیدا کرد البته
به به خیلم عالییی خوش بحالت حتی خخخ :) به سلامتی انشالا💫❤️🤩

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">