بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

کاش من این نبودم!!!

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۳۴ ق.ظ

از زمین و زمان دلگیرم 

از قوانین و سنت بیزارم

از طرز فکر مردم بی زارممم

حتی از فکری که گوشه ذهن من خوابیده و با مطالعه به عقب راندمش هم بیزارم

تمام احساس من تو این خلاصه میشه که من ادم اینجا نیستم 

من اشتباهی م:) 

من اشتباهی م!

از ادمای اطرافمم بدم میاد 

از همشون 

از هر کسی که درست فکر نکنه بدم میاد حتی وقتی اون شخص خودم باشم :( 

 

امشب وجودم پر از گلایه و نفرت و انرژی منفیه 

من حتی امشب از خدا هم متنفرم 

 

+گاهی میگم کاش من یه دختری بودم که هیچی نمیفهمید نه اصن کاش اصن گاو بودم ..توی این ایران یا باید گاو باشی یا پسر ! اینطوری بنظرم بازیو بردی :)  *دختر بودن خیلی درد داره*

 

اگاهی هم درد داره ولی میدونم هنوز اونقدر اگاه نیستم که اگاهی بهم درد نده من هنوز رشد نکردم خیلییی مونده برسم ب پای دایی

وقتی دایی رو میبینم اینقدر حرفاش خوردنیه از خودم بدم میاد که اینهمه اتلاف وقت دارم و مطالعه نمیکنم من علمو جیرینگی میخوام درصورتی که باید وقت گذاشت و هزاران کتاب خوند.. تا بتونی فهمتو بالا ببری 

بتونی حرفی برای گفتن داشته باشی درکت بره بالا از مسائل. 

 

کاش بشه واقعا برای مدتی مرد !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۷
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">