بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ای انسان!

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۰۴ ب.ظ

ای هیچ برای هیچ .. ب کجا چنین شتابان؟! 

گاهی اینقدر در راستای خودشناسی بخشهای مختلف وجودیم دچار سردرگمی میشم 

اینقدر فشار درس زیاد میشه 

اینقدر فشار خودم به خودم زیاد میشع 

که دوس دارم بزنم زیر همه چی چمدونمو ببندم بگم گو فاک یور سلف ایم لیوینگ:))) 

بعدش برم ی مزرعه ای تو سویسی جایی🤪😅 اونجا بدوننن هیچ دغدغه ای زندگی کنم 

بدون دغدغه درامد و و درس و موفقیت و...قشنگ ارامش کامل ی کلبه ای باشه من بدون کفش راه برم رو چمنا ..صدای گنجیشکو بلبلا ... بعد ی میز صبونه اووووف ( اهنگ پس زمینه رو لاوند بلو دیلی دیلی از سیندرلا رو تصور کنید)❤️😂 

ولی بعد میگم خو بعدش چی؟راضی خواهی بود؟! 

چیه این انسان!!!! 

چی میخاد؟

 

میگن (فک کنم راسل بود)اگه بهشتم بری بعد مدتی از خودت میپرسی خب که چی!!!😐🤷🏻‍♀️

 

++زمانبندی شخمی زندگیم ی جوریه نمیتونم مرتب کتاب غیر درسی بخونم یا فیلم ببینم 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۴
هانا

نظرات  (۶)

۱۷ دی ۹۹ ، ۰۰:۲۹ تری سدیم سیترات

موافقم

۱۶ دی ۹۹ ، ۱۹:۴۷ هونیا موتور

عالی

۱۶ دی ۹۹ ، ۰۱:۵۹ سوکرالوز
پاسخ:
مچکرم

هنوز تصمیم نگرفتی ارشد کدام گرایش از روانشناسی را دنبال نمایی؟

پاسخ:
اون گرایشیو که دوس دارم

یکی از ویژگی های بارز انسان،پرسشگری اوست.اگر این صفت را از انسان بگیرند،بعید به نظر می رسد که من بعد به او انسان گفته شود.

 

انسان تحمل دریافت بهشت یکنواخت را ندارد و نخواهد داشت.انسان با پرس و جو ،گفتگو و تا حدی بحث زنده است.

۰۴ دی ۹۹ ، ۱۹:۴۴ علم با ارزش

سلام.اون شخصی که گفته،در بهشت،همه چیزی عادی میشه،احتمالا خود شیطون بوده! احتمالا الان در جهنم،داره التماس میکنه،میشه چند ثانیه،بهم اجازه بدید،فقط بزارید یک نفس تازه کنم! .. اونا هم بهش میگن،نه! همانطور که تویه دنیا توهم داشتی،که همه چیز الکی و هیچ محاسبه اعمال و .. در کار نیست.! اونایی که اهل،رشد و کامل تویه بهشت هم رشد و کامل و زندگی شگرفشون،با سرعت بسیار بیشتر ادامه داره،اونم که اهل گذرون زندگی و خوشی و بدور از خدا و من من من .. مثل تویه دنیاش! با سر در حال افتادت تویه اتیش و عذاب شدید... تا بفهمد،جهان و عالم هستی بازیچه دست نبوده ..

پاسخ:
سلام ، ممنون که نظرتونو گفتید :) 
ب هر حال ب نظر من برتراند راسل هم بد نگفته ! میدونی ب هر شکل انسان جنسش ی طوریه کلا بطور کامل راضی نمیشه ی جورایی! همیشه داره این سوالو از خودش میپرسه خب حالا بعدش چی؟! 
همون بهشتی که شما بهش معتقدی رو تصور کرده وگفته خب همش شراب و سکس و طبیعت و فلان ! بعد یه مدت ادم با خودش میگه خب همه اینا رو هر روز هر روز دارم بعدش چی ؟ انگار ی هدف غایی تر نیازه.
پالایش روح ، رشدش و کامل شدنش وپیوستن ب صاحب اصلیش که خدا باشه:) وگرنه بنظر من که این بهشت و اینا ی بازی بیش نی:) 
نظر منم مثل مال شما ممکنه درست نباشه و محترمه:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">