بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

الان رفتم اسم وبلاگ دوستمو سرچ کردم 

اما غریبانه ترین مطالب برام بالا اومد سایتایی که دیگه رنگ و بویی از دوستان منو ندارن ..

وقتی صفحه گوگلو میبینم دیگه اسم وبلاگشون اول وبلاگا (وحتی هیچ صفه ای از گوگل) نمیدرخشه

تشنه ام که یه ساعت جادویی زمان داشتم و میرفتم مث یه روح نامرئی از بالا ب خودم و بقیه نگاه میکردم 

خنده هامونو میدیدم ! کل کل هامون ... تعصباتمون !

دلم میخاست لاقل فیلترینگ ویا خود بچه ها خونه شون رو جمع نکرده بودن که اینطور وقتا یه دست اویزی برای تسکین دلتنگیا میبود..

دوس دارم دوباره نوجوون بشم و اون فضا رو تجربه کنم 

یه جور خاصی ناب بود !!!

اصن اون زمان شور بیشتری داشت وبلاگ اینا ... این شبکه های اجتماعی لنتی نبود که! 

این شبکه ها اجتماعی گرما رو دزدیدن ! همین.

حتی از ما مجازیا !!!!!!!!!!!!!!

 

+این فضا خصوصا قبلتر ها ی جوری بخشی از من وزندگیم شدن که فراموش شدنی وحتی کمرنگ شدنی نیستن واقعا من این فضا زو زندگی کردم !!!! و ادم هایی رو پیدا کردم که با من همدل بودن

 

+++میدونید چرا برام ناب بوده اینکه هیچوقت نتونستم اون فضارو دوباره بسازم:) حتی وقتی اومدم اینجا نشد ولی خب دوست داشتم که دوباره یه اکیب پیدا کنم که کلییی فکر مشترک داریم وهمیشه حرفی برای گفتن 

اما اون اعتمادی که بین بچه ها ی15تا 22ساله میتونه شکل بگیره ممکنه نشه الان ساختش ...و کمتر ریسک پذیر باشیم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۱
هانا

نظرات  (۲)

خیلی همه چی مهربونانه تر و قشنگ تر بود گذشت و خوشا به حال ما که تجربه ش کردیم و ابراز دلسوزی میکنم برای کسایی که اون موقع ها رو ندیدن...

پاسخ:
اره حتی یجور معصومانه تر! واقعا هم:) 
اصن اگه اون روزا نبود ما الان دیقا چه خاطره باحال و جذابی داشتیم:/ :)))

سلام و عرض ادب

شما رو به فعالیت در سایت دینون و ساخت پیج شخصی دعوت می کنیم.

باعث افتخار ماست که شما یکی از کاربران سایت دینون باشین.

با ساخت پیج شخصی می تونید از انتشار مطالبتون درآمد حرفه ای کسب کنید و علم و دانش خودتون رو به اشتراک بزارین.

منتظر حضور شما هستیم.

با درود فراوان - مدیریت دینون – https://Dinon.ir

پاسخ:
سلام! ممنونم 
دست رو دلم نذار حاجی:)))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">