بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

صبح میشه این شب

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۱۷ ب.ظ

این روزا حدودا کمترییین ساعت مطالعه م رو فیکس کردم ...

و خدایا چقدررر درسا سختن :/ ینی هی میگم چطور میشه اینا رو ب یاد سپرد!!! 

ی سری کتابا که روانپزشکین اون قسمتای مغز و اعصاب که کم از پزشکی نداره !!!! قسمتای روانشناسیش اما اینقد نظریه و مرحله داره که نگم برات ..

اما امید دارم که از پسش بر میام 

من ساخته شدم برای اینکار:) 

 

+اهنگ سنتی گوش میدم( دلکش_کانالم گذاشتم اگه دوس دارید!) ب بابا میگم ببین چه خوبببه لذذذت میبرم میگه نمیدونم من چرا خوشم نمیاد ولی تو ژنش رو داری داییت خیلی گوش میده:))) 
 

+دیروز بعد سالی ی سر رفتیم خونه عمو وچقدررر زنده شدم انگار خوشحالم واکسن کرونا ساخته سده توی انگلیس بود انگار؟ ی ه خانوم میانسالی زده بودش 

حس اون زندانی رو داشتم که خبر نداشت بلاخره کی ازاد میشه اما حالا امید تو وجودش میدرخشع و میدونه ب زودی همه چی درست میشع..

ب زودی ازاااد میشه ^_^  

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۹
هانا

نظرات  (۱)

بهترین بخش روانپزشکی،فیزیولوژی اعصاب است.

فهم این بخش،کمک شایانی به درک عمیق تر و دقیق تر و درست ترِ « روش تحقیق» می نماید.

پاسخ:
جسارتا شما تخصصتون چیه؟
چون من ربط اعصابو ب روش تحقیق نفهمیدم:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">