بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

خیلی!

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۲۰ ب.ظ

از ادمایی که ازم استفاده میکنن ب چیزی برسن متنفرم:)

اونایی که میشن رفیق نیمه راه ..

اونایی که ب هر دلیلی میان تو زندگیم و میرن..

 

++من یه تیکه از قلبمو برای همیشه توی سالهای ٩٢تا٩٤جا گذاشتم... 

قصه ما ٥-٦نفر ب سر نرسید انگار نیمه ناتموم ول شد..واین بدترین حس دنیاس 

دوس دارم مبهم باشم ها :)) ولی خب میخام بدونین من همیشه خدا سینگل بودمو هستم :))))

 

*بمان_ایدا شاه قاسمی (میزارم چنل)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۱
هانا

نظرات  (۱)

متاسفانه این ادما کم نیستن و شبیه قارچ زیاد میشن

پاسخ:
:(
همیشه ارزو میکنم اینجور ادما با ادمایی مثل خودشون اشنا بشن:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">