بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

مهربخشی، خلاء، ارشد!

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۵۹ ق.ظ

نصفه شبی دلرم با خودم فکر میکنم کاش بتونم با ادما مهربون تر باشم ( نه که مهربون نباشما:))) ینی نرم تر باشم باهاشون بیشتر عشق بدم !)

بیشتر کنار خانواده م باشم 

ولی مگه میشه :( ینی با این فکر مشغولیا و کارایی که برا خودم بیهوده یا باهوده:/  درست میکنم مگه میرسم اصن 

و حتی بخوامم حس میکنم اون عشق متقابلو نمیگیرم و این عجیبه 

واسه همین بعضی وقتا دوس دارم ادمارو ببوسم بذارم کنار!

همرو مث ربات داشته باشم کنارم نوازششون کنم ماچ کنم دو کلوم حرف بزنم و بعد رهاشون کنم و برم 

چقد بدم از دلبستگی و وابستگی میاد !!!!!! چقد این موضوع خبر از ترس درونیم میده ترس از دوست داشته نشدن نه ! ترس از دوست داشتن! شاید!!!! 

میدونی گاهیم ب کسی فکر میکنم اما نمیتونم باعاش تماس بگیرم و بهش بگم ته ذهنم میگم خب که چی:/ با پیام راحتترم! خاله کوچیکه همیشه از دستم گله میکنه سر این :|
 

حالا اونو وللش:/

 

داشتم میگفتم تنهایی عمیقی همه رو گرفته انگار ... عقربه های ساعت کند شدن

ب قول تتلو پوچ شدن انگاری همه بعدشم که موزیک تنها دلداری منه،  بله-__- 

چی شد که تتلو گوش میدم؟؟؟!!!! با اون همه تنفر! بله نمیدونم چی شد فقط از استوریای مهسا شرو شد 

که ی سری تفاسیر و حقیقت گفته بود و خب منم گوش دادم و فهمیدم اگه اون تیکه هلی بدرد نخور و ضد زن و 

 فحش رو کنار بذاریم حرفای بدی نمیزنه...حقیقت!!!

گاهی که دلم نمیخواد موسیقی بشنوم میزارمش ... ! حالم گرفته س و حوصله حرف شنیدن فقط دارم اون وقتا...

 

پستو طولانیش نکنم 

فقط میخواستم بگم باوجود حال نسبتا خوب وشاکر بودن برای داشته هام اما ی خلا درونم هست که نمیدونم کی و کجا قراره پر شه و با چی!!!! 

سفر با دوستام ؟ عشق؟  ازادی؟ موفقیت ؟ شغل؟ چی!!!

و من خیلی عجیب وقتی بیکار میشم ب عشق فکر میکنم نمیدونم کجا خوندم زنان نباید بیکار بشن،باید همیشه مشغول باشن وگرنه ب عشق فکر میکنن ، راس میگه حالت عادی ب کتفمم نبود:))))) الانا هی ی عشق جاودان میخوام:/

 

++++گفتم دیگه از الانا بفکر ارشد افتادم؟ 

اونقدر فکرمو مشغول کرد و اینا خداروشاکرم البته خیلی واقعا امید بخش بود!!! ی کاری هست باید براش تلاش کنم:/ هرررچنددد سخت ولی منو از فکرای مزخرف بیرون اورد :))) جهت دار شدم( و همزمان با این حس تنم میلرزه از کنکوری دیگر) 

و چقدررر زود رسید همین دیروز ترم اولی بودما، شت:( !!!! 

بهمن باید ب صورت جدی شروع کنیم ! فعلا قراره مشورت بگیریم :)

  

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۵
هانا

نظرات  (۲)

:))

متشکرم.

پاسخ:
خواهش:)

سلام میشه یه سوال بپرسم؟ 

شما دانشگاه آزاد درس می خونید؟

پاسخ:
سلام :) این که دوتا شد:)))
اره عزیزم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">