بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ولکام ٢٢ (تولد امسال)

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۴۳ ق.ظ

اقا امروز کلی خوش گذشت حیفم اوند ثبتش نکنم

من ٢٢ساله شدم ی سال دیگه گذشت و من بزرگتر شدم و امیدوارمممم که همونطور که جسمم مسن تر شد روحم هم بزرگ شده باشه عقلم رشد کرده باشه 

کتابای خوبی رو در این سالی که گذشت خوندم 

رفیق قدیمی دیگری رو ب مخاطبام اضافه کردم ❤️

رفقای جدیدی دارم فعلا در حد کم ولی دوس دارم گستره دوستامو بزرگ کنم هر چند که صمیمی نباشن اما خوبه دوس دارم :)

امسال جشنو بردیم خونه مامان بزرگه چون اون نمیتونس بیاد پیش ما 

و خب روحیه م خوب نبود و درسو تعطیل کردم وچه خوب کردم جشن کوچولویی گرفتم حالم بهترتر شد اصن:))

امتحانا یخورده جا به جا شدن و باز تر شدن استرسم کم شد(ذوق)

کلی تبریک داشتم بیش از سال قبل منتظرم برا اون روزی که مطب داشته باشمو و مراجعا و همکارامم بهم عشق بدن 

اصن ما ب این دنیا اومدیم بهم عشق بدیم فقط عشششق

و چه خوبه هوای همو تو روزای سخت روحی هم داشته باشیم و شادیامونو جشن بگیریم❤️

ادم رفیقاشو تو روزای سختش میشناسه اینو دارم کم کم درک میکنم❤️

دوس دارم بیشترم بفهمم کیا رفیق روزای سختن!

هاردمون سوخت عکس تولد قبلیم پاک شدن :( حالا امسال بهترشو گرفتم  :))

ولی راضیم که دیگه وزن دوران کنکورو ندارم :/ چی بود اون تپلی:)))) 

ارزو کردم ارشد بالینی قبول شم وقتی هم چشامو بستم شمعو فوت کنم مطبمو دیدم 

راستشو بگم هول شدم از بس ارزو داشتم :/ این کوچیکه رو علی الحساب خواستم تا برسه ب بقیه ایشالا

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۰
هانا

نظرات  (۴)

۲۰ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۰۸ یه بنده خدا

شوخی ای بود برای تولد صاحب بلندی های بادگیر:)))

پاسخ:
:))) 
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۴۱ یه بنده خدا

شوخی بود

چون نویسنده بلندی های بادگیر امیلی برونته بود و اینجا هم اسمش بلندی های بادگیر بد

پاسخ:
هااا از اون لحاظ:))))) فک کردم ربط خاصی ب حرفام داشته:))

تولدت مبارک باشه ایشالا شیرینی افتتاح دفتر 😍💜💜

پاسخ:
مرسی ارام جونی 
حتی فکرشم قشنگههه مررسییی
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۴۶ یه بنده خدا

تولد امیلی برونته بوده پس امروز:)))))

پاسخ:
چطور؟:))) 
من کتابشو نخوندم اینو اخه:( نفهمیدم:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">