بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

من میترسم

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۰۳ ب.ظ

من از حرف ازدواج میترسم 

از بحثش پیرامون خودم میترسم 

از اینکه قراره من و یکی دیگه که نمیدونم کیه قراره ی زندگیو بسازیم میترسم از اصطکااک ها میترسم مطمئنن زندگی همیشه گل و بلبل نخواهد بود خب! 

از اینکه ی نفر از من خوشش میاد و پیگیرم میشه استرس میگیرم

میترسم وا بدم و بهش جواب مثبت بدم و بعد بدبخت شم:| این احساس منه !!! حس اینکه ی نفر میخواد بیاد که منو کنترل کنه من بشم خانوم خونه ش اون بشه اقا بالا سر:)))) حالا اینطوریم نه ولی مثلا اگه فاصله سنی وجود داشت نکنه مانع جوونی کردن من شه! من ادم شرو شور داریم اخه! نزدیک باشیم نکنه مرد پخته ای نباشه و این حرفا اصن پروسه ازدواج خیلی شخمیه :/ 

من متنفرم از اینکه بهش فکر کنم حتی 

دوس دارم تو رویاهای خودم غرق شم اصن ..! 

اینقدر من گیجم درباره این موضوع.. 

چون هم میخوام هم نمیخوام 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۲
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">