بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

قرنطینگی،تمرین صدا

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۲۴ ق.ظ

دوباره دارم ب ورزش رو میارم و واقعا درد گردن و کمرو با همین دوبار بهتر کرده ناموسن ما چرا اینقد تنبلیم که ورزش نمیکنیم :/ 

موهای بابا رو تو این قرنطینه کوتاه کردم خیلی خوب شد:)) کارم بیسته:دی

در این قرنطینه کتاب میخوانم و چند باری اشپزی کردم ..ته چین با مرغ رو برای اولین بار و عالی شد :)

کتابای درسیمو سفارش دادم بلکه بخوونم 

(کتاب نیمه تاریک وجود شدیدا پیشنهاد میشه)

با کیم درباره صدا بحث میکردم 

من تند حرف میزنم:/ و میخوام این عادتو ترک کنم چون روزی باید با مراجعام شمرده حرف بزنم و اینا و خب تاثیر بهتری داره!!!! خوندم تو کتاب قدرت جذبه! 

ولی میدونی درسته وقتی اروم حرف میزنم باکلاسه و صدام بهتره کلماتم واضح تر و اینان ولی خوم تندو دوس دارم اروم حوصلمو سر میبره:/ حس میکنم دارم کلاس میذارم خخخ در نتیجه اروم حرف نزدم جایی! 

ولی انشرلی هم تند حرف میزد خیلیم جذاب بود:|

اما باید اقرار کنم وقتی دکلمه میخونم و ارومه و اینا لذت میبرم و حس میکنم این ی ادم دیگه س:/ 

تمرین کردم اروم حرف بزنم ولی امان از اون جایی که هیجان زده بشم یا ب مطلبی بخورم که مورد علاقمه دیگه مجال نمیدم-__- 

 

++جلو موهام رو از پایین رنگ زدم واین برام مهم بود ... خودمو ب خودم و اذرافیانم ثابت کنم اینکه اینکه اگه قراره تغییری باشه اولین بار دوس دارم خودم ببینمش و برای خودم باشه نه برای کسی کع وارد زندگیم میشه :) 

چون الان منم و من دوست دارم خودم برای خودم تصمیم بگیرم برای چیزهایی که ب من تعلق دارن:)  واین گام خوبی بود که بگم لازم نیس من برای رنگ کردن موهام حتما شوهر داشته باشم:) خوشحالم:))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۰
هانا

نظرات  (۳)

آروم صحبت کردن برای منم خ سخته! گاهی اونقدر سریع حرف میزنم ک اطرافیان اصلا متوجه نمیشن چی میگم درحالی که خودم که صدای خودم رو میشنوم کامل و واضح همه چیو گفتم:)) البت الان ینی بهتر شدم ولی خب... هنوزم یه مسعله اس برام!

پاسخ:
من که کاملا افسار گسیخته س:)) خیلی بده باید بفهمن:/ منطق منو:))
بنظرم یکمی متنارو برا خودت دکلمه کن و ویس ارومی بگیر وهمیشه گوشش کن:)

واقعا ورزش کردن یه حال خیلی خوبی منتقل میکنه نمیدونم چرا هیچ وقت درست تایمم جور نشده که برم باشگاه... یه مدت یوگا و یه مدت حتی زومبا رو هم تست کردم خیلی بده که نتونی یه تایمی برای سلامتیت اختصاص بدی...باید یه پست بنویسم به عنوان"وقتی کرونا تموم شد" و این باشگاه رفتن هم بهش اضافه کنم =)))))

اشپزی نگم از اشپزی که چقدر الان هوس ته چین کردم که پست رو خوندم!

متشکریم از پیشنهاد :))

در واقع من هم خیلی تند حرف میزنم اما گاهی هم کلمه ها رو میکشم و خیلی ناخوداگاهه فکر میکنم میشه با گوش دادن فایل های صوتی در این زمینه راحت به مراد دل رسید :)))

پاسخ:
اره ی چیز عرفانی میشه اصن:)))) 
نه من دوساله تنبل شدم :(  
باشگاه خوبه خصوصا اونجا دوست پیدا کنی خیلی بیشتر انگیزه داری و مرتب میری:)
اخ ببخشید:))) 
خواهش عزیزممم
چه خوب فقط من نیستم:/ اره منم همین راهکارو براش خوندم البته باید صدا مال خودت باشه که تاثیرش بره تو ناخوداگاه ادم؛)

من نیز تنیل بسی خخخ

البته وقت ندارم ⁦⁦O_o⁩

خوبی سلامتی ؟

آره منم دوست دارم آروم و باکلاس حرف بزنم سعی کردم یه نَمونِه شده ⁦(*_*)⁩

پاسخ:
چیکار کنیم این تنبلی رِ :)))
اره شما که شاغلی:) 
فدات شم عزیزم مرسی ب خوبیت:*
عه خوش ب حالتتت:)) من هنوز نمیتونم کافیه هیجان زده شم تمومه:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">