بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

از سختی های ترجمه

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۰ ب.ظ

من گفتم زبانم خوبه ولی نه در این حد که:/ :))) خیلییی تیپیکال تر!!! -_-

متن تخصصی اخه ... دیده بودم اینجام بچه ها داشتن، چطور تونستید از پسش بربیاید 😨

خب بله ترجمه که شود اسان شود ولی سر همین ترجمه ٦صفه اول پدرم درومد😭

همش ارزو میکنم کاشششش یه ایلتسی بودم😑😪

دوس دارم ی ورد بخونم و زبانم فول شه🤧🤧

برم که کلی کار دارم 😕صب بخاطر ومپایر ب هیچی نرسیدم این فصل ٥ رو تموم کنم دیگه نمیبینم فعلا قولل🥴

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۰
هانا

نظرات  (۲)

:)))

پاسخ:
:))❤️

خسته نباشید😊👏👏

پاسخ:
مرسییی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">