بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

عوض شدن ادما خیلی برام سخته-_-

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ق.ظ

امشب با طلا خانوم بودم فامیلمون خیلی دیر ب دیر سر میزنن:/ 

دفعات قبلم باهاش صحبت کرده بودم حوصلمو سر برد و بیشتر با خواهرم هم صحبت شد 

بهش میگم ب سن بلوغ برگشتی هر چند اون موقعم اینطور نبود-__-

(١٨سالشه) رفته تو فاز شوهر ..از کنکورش فاصله گرفته و رید اولیو:( 

راستش براش نگرانم از طرفیم ب من ربطی نداره ممکنه بد برداشت کنه-__- 

معیارای بچگانه ای داره عین دخترای قدیمی هست !!!!!! هدف شوهر بچه :| کلیم ب خودش میرسه

بعد میشینه حرف خواستگارا و پیشنهادای رنگیشو میزنه ...راستشو بخوای بدم میاد از اینکه پیش دختری بشینمو حرف خواستگارای فراوانشو بزنه بعضا اشکال نداره ادم تعریف کنه  ولی خب باز مشخصه بعضیا میخوان پزشو بدن😐😑ریلیییی؟؟؟☠️ بعد همش میگه چرا بیحالی چرا اینطوری شدی😐😑😂

اره خلاصه 

...وای خدای من شنیدم فلانی رتبه فلان کلی دوسپسر بازی داشته رتبه شم اینقدررر خوب شده بعد من بدبخت تا حالا با هیچ پسری دوس نشدم کنکورمم ریدم 🤕 عجیبه ینی چه ارتباطی دارن این دوتا😂😐

 

+ی سال ی مشاور خفن داشتم ازم خوشش اومده بود بلاکش کردم😭خیلی خفن بود راستش😂منم بدم نیومده بود اما 😐😁🤪

 

خیلیا بهم میگن باید ب ازدواجم فکر کنی اما جدا مسخره م میاد :/ هیچ ادمی با معیارای من نیییستتت یا اگه هست اون سر دنیاس و متاهله😁و کللللی از من بزرگتره😑اخلاقی هم اگه بگم خیلی سخت پیدا میشه :/

مثلا بگم که بدم از اینایی میاد که میگن چندتا اینستا داری ؟پاک کن خوشم نمیاد ..یا ی سری از این درخواستا و تعصبات بیجا :/ الان خاطرم نیس

خیلیییی این مسائل برام مهمن کسی باشه منو ب عنوان همسسسر و انسان قبول کنه نه املاکش نه کلفت و برده !چطور فک میکنن وفاداری با اجتماعی بودن ممکنه از بین بره یاد این جمله میفتم: امکان انجام گناه نداشتیم و توهم تقوا برمان داشت..اگه همسرت شرایط خیانتو داشت و نکرد اونوقت خوبه !! فوقش اینستا نداشت !شت! ببخشید قرو قاطی میگما :)) اصلا بحث اینستا نیستا مثال برای تفهیمه:دی 

من یک سری کارا رو در نظر دارم (همون اهداف کاری خصوصا) که حس میکنم ازدواج مانعش میشه!

ممکنه بعدا پشیمون شم؟ نمیدونم

 +

(ممکنه چرتو پرت بنویسم مهم نیس میخوام بمونه که بعدا بخونم ببینم چقدر نظرم عوض میشه یا نمیشه)

خلاصه که من ی سری مسائلم واقعا برام معضل شده حتی میتونم بگم فوبیا دارم 

فوبیای عکس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فوبیای ایدی تل ...شماره حتی برای دختر :| 

ی مدت با یه خارجی چت میکردم برا زبانم(راستش بجز اون دوس داشتم ی رفیق خارجی داشته باشم) اونم خیلی ب ایران علاقه داشت و زبان ما و اینا همین که عکس خواست بعد چند روز والا گفتم نمیتونمو بلاکش کردم😐😑☠️طیبا میگه خارجی بود😐خیلی سخت میگیری مهم نیس

منطقیه عایا؟!!!!!!!؟؟؟:/

نیاز ب مشاور دارم :)))  

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۲
هانا

نظرات  (۱)

مشاور خانواده الان اینجاست.

...

دوستام بهم میگن مشاوره خانواده😅

پاسخ:
سلام مشاور:))
صحیح:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">