بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

اول بسم الله بگم که عاقا پست قبلی قرار نبود منتشر شد چی شده که دستم خورده😐😂 خلاصه که ساری من گاها پیش نویس میکنم:دی

 

بریم سر موضوع قشنگممممم

عای دلم قنج میره خیلی وقته همچین حسی سراغم نیومده دلم تنگ شده بود عاشق بشم:دی😂

من هیچ حسی ب مردای واقعی اطرافم ندارم (نه که کلا:)) منطورم اینه نیست همچین کسی)و فقط عاشق بازیگرا میشم 😐😂😑اخه میدونی بر عکس من دوستام خیلی رو ادمای اطراف کراش میزنن و این حرفا

شاید نباید بگم ولی خب این حس من :/ از وقتی یادم میاد و هورمونام قاطی شدن من عاشق بازیگرا میشدم

هر کدوم ی مدت ولی شدییید:))) 

الانم عاشق دیمن شدم و صد باره لعنت میکنم خودمو چرا زودتر ندیدم سریالووو

از دل قنج رفتگی خوشم میاد😂ادرنالینم بالا میره انگار:)) کیف میکنم و صبحا با عشق بیدار میشم:))) امید ب زندگی اصن😐😂 

خلاصه مدتی بود این حسو تجربه نکرده بودم واقعا سریال سرگرم کننده تره:)) ی مدتم کنارش عاشق میشی حالا:دی

+

بعد همشم باید پیش خودت بگی چرا چرا چرا چرا:)))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۷
هانا

نظرات  (۲)

ومپایر میبینی عایا؟

اره. اسممشو سرچ کنی میاره.اینم آیدی چنلشه@Akhavass

آره:)) من کلا فیلم بالیوودی میبینم یادت میفتم

عاشقانه ست خوبه

پاسخ:
اوهوووم *-*
مرسیییی چه خوب که تل داره:) 
😁your welcome 
امتیاز خوبیم داره ها حتما میبینم

همه عاشق دیمن میشن :|

:))

پاسخ:
لعنتی:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">