بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

خاطرات خون اشام

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۰۹ ق.ظ

این دو روز واقعا حالم بد بود 

گریه کردم ...فیلم دیدم ...بیرون رفتم وحالا بهترم :)

ی سری فیلم برا دیدن اوردم ؛) و خب سریال رو ترجیح دادم چون خیلی وقته ندیدم و سرگرم کننده تر از سینماییه برام چون وقتمم ازاده ،  بلاخره خاطرات خون اشامو انتخاب کردم ..راستشو بخوای از دیدنش میترسیدم:/ 

اما خب دوستام میگفتن اصلا ترسناک نیس بابا خیلی خوبه 

قبول دارم اونقدرا ترسناک نیس اما باز خودمو دلداری میدم این همش فیلمه بابااا اینا الان پشت صحنه کلی خندیدن:)))

واقعا چرا قبلتر ندیدمش:)) آی لایک ایت *_* مرموز عاشقانه فانتزی چاشنی ترس ..ممم بدکم نیس یخورده ترس لازمه ترس خونم پایین بود:d

من هنوز سه قسمت از فصل اولو دیدم نمیفهمم چرا پری دیمن رو دوس داره:|| 

+اینقد بدم میاد بعضیا فیلمو اسپویل میکنن یا اونایی که دوس دارن فیلمو براشون بگی :/ نمیفهممشون! 

اره حواستون باشه:دی

+++اما باوجود همه این فیلمای خوب و هر چی خوبی که صنعت هالییود داشته باشه من همیشه اولویتم بالیووده :))

عین این ادما هست میرن ی برنامه شرکت کنن هی میگن من اهل فلان جام اصالتا:))) منم هی میگم بالیوودی م:دی

 

+قصد دارم نوز جاب( :دی )کنم ولی همش یادم میره زنگ بزنم نوبت بگیرم-__- من حتی دندونپزشکیم نرفتم با وجود نیاز به دوسه تا ترمیم و یه جراحی عقل:| نمیدونم چرا اینقدر تنبلم برای انجامشون :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۴
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">