بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

+١٨🤭 فرویدی طور

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۹ ق.ظ

چرا این دانشمندا حرصم میدن؟  سینااا؟! ( ابن سینا:دی) واقعا همچین افکاری داشتی درباره ازدباج؟ دیگه تورو ندوس:/ بنظرم نباید قیمه هارو میریختن تو ماستا همون مینشست اختراعشو میکرد روحش اروم تر بود:)))

بخدا که از حرص اینو اون غزالی سردرد شدم-__-

 *ب وقت درس روانشناسی خانواه

خب من از ترم اول عبرت کردم و الان سعی میکنم فرجه ها لاقل ی روخوانی بکنم که کم نیارم و شب امتحان خر نزنم 

(پشه ای را روی صفه گوشی میکُشد) اره ..:))

 

بعد اینکه مطلب قابل توجه تاثیر رابطه سکشوال روی سلامت روان،شخصیت و رشد ادمه ..اینقددررر که تاکید کرده و از بقیه موارد ینی ارامش و فرزند کمتر گفته که ی لحظه هنگ کردم:)))

ینی هر چقدر بخوای خوب گفته بعد من موندمو ی عالمه جوون بیکار و ازدواج نکرده سرزمینم:/ که خب یا سرکوب یا خ ا ...استادمون گفت خ ا  سرکوب محسوب نمیشه و حتی ی سری از روانشناسای اونور معتقدن لازمه و نباید منع کرد (در صورت اعتیاد اسیب زاس)

من مطالعاتم در حد کتابای درسی خودم بوده تا الان اما اون طور که هست فروید حکم کوروش رو برام پیدا کرده :|

ن قطعا اما حس میکنم از اون ادم خفنا بوده با کلی علم و خب قبول دارم حرفاشو

داستان آنائو رو شنیدین؟؟

اگر اشتباه نگم شاهزاده ای نوجوان و زیبا بوده در زمان فروید، که ناگهان روزی کور میشه! این دخترو میبرن دوا درمون :)) 

میبرن چشم پزشک ،هیچیش نیس.. میبرن مغزشو چک میکنن ؟ بازم سالمه

میبرن پیش فروید جون ایشونم هیپنوتیزم میکنه و با داستان دختر همراه میشه 

دخترک بیچاره روزی مورد تجاوز "عده ای" ادم پست (از نظر اجتماعی البته ،انا شاهزاده بوده خب)(پست هم بودن!) قرار میگیره همین که داره تعریف میکنه فروید اونو بیدار میکنه و یهو بینایی دختر برمیگرده :)) 

پ ن : اخرش دختر قصه ما عاشق فروید میشه اما فروید پایبند اصولشه و با مراجع ازدواج نمیکنه..

خیلی حرفِ:)  بدن سالم در روان سالم ؛) 

[ خلاصه که هوای سلامت روان تون رو داشته باشید]

 

++دیشب خواب دیدم چاتای اولسوی(بازیگر نقش دلیبال) رو بغل کردم :'))

بعد جالبه قبلش کلی درمورد بروس لی سرچ کرده بودم باخودم گفتم لابد روح بروس توی دلیبال حلول کرده:)))

    

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۴
هانا

نظرات  (۲)

سینا چی گفته مگه؟ 

هنوز مونده با فروید آشنا بشی. بعد میفهمی که چه قدر تحلیلهای آبدوغ خیاری داره😏

پاسخ:
درمورد ازدواج نظرای خیلی مردسالانه داشته کتاب که صراحتا از زبانش نوشته حق طلاق ب زن ندهید:|| و مسائل دیگه
اره خیلی مونده ولی در حد همین اساتید و کتابام اینطورم فعلا :) اره بعضیاش قابل تصحیحه واقعا

بَه (((: چه کسی رو هم خاب دیده 😀

پاسخ:
اره والااه:))) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">