بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دیدن فیلم خارجی با انجمن:/ :)))

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۱۲ ب.ظ

سلام چطوریین؟؟؟

امروز رفتیم سینما برای اولین بار باهم :)) دیگه نموندیدم برای ژن خوک لعنتی ساعتش با ما جور نمیشد نتیجتا زندانی ها رو دیدیم :) بد نبود یخورده هم خندیدیم.

++نکته مهم :رفتم پیش مشاور (استادم) از خودم گفتم و میل مستقل بودنم انتظار داشتم راه حل چیزی بده! ب راحتی گفت نگو همه چیو :)) البته بد اموزی نشه ها :دی 

.........................................................................................

چند روز پیش قرار شد فیلم روانشناسی ببینیم و باهم تحلیل کنیم (مختلطیم)

دوستم اوردن فیلمو ب عهده گفت تا بریم سالن رو پروژکتور ببینیمفیلم دوبله بود امااا بدون سانسور از اون جا که بهو زیر نویس دار میشد دیگه کار از کار گذشته بود و منم هی منتظر بودم خجالتم کشیدم برم پشت میز که ناگهان اتفاق رخ داد و بله همدیگه رو بوسیدن:/ اول سوکتی حکم فرما شد بوسه ادامه پیدا کرد و خندمون گرفته بود و ریز ریز میخندیدیم که من با وجود اینکه جلو دهنمو گرفته بودم پووووو خندم در رفت :)))) و همه خندیدن:))) بعضیا هم کلن از سالن بیرون رفتن  بعدشم تصمیم گرفتیم بخاطر امن نبودن فیلم نبینیمش:دی

خوشم اومد بعدش اصن ب روی خودمون نمی اوردیم و راجب مسائل انجمن حرف زدیم:))) 

تجربه خیلی جالبی بود 


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۱
هانا

نظرات  (۵)

استاد ما اگه کلیپ هایی که میبریم لباسشون یا هرچیزیش مورد داشته باشه نمیزاره بزاریم و میگه از قبل من باید کلیپتون چک کرده باشم. خیلی عجیب بود این جریان شما برام!
پاسخ:
والا ما تازه وارد بودیم :)) بعدشم قرار شد دوبله باشه دوستم نسخه اصلیو اشتباهی اورده بود 
قرار شد قبل از استاد ببینیم که دیگه کنسل کردیم بحث فیلمو:)))
سینما😻 آخرین باری که رفتم نمیدونم کی بوده ... :'(
پاسخ:
منم زیاد نمیرم :)) ناراحت خودت نکن❤️😁
وایییییی بعد این مدت دوباره خاطره های این مدلی برام زنده شدن :))))))))))))
پاسخ:
تو هم اره؟؟:))))))
استادتون گفت نگو همه چیو؟منظورش چی بود؟
پاسخ:
راستش چون ممکنه هر سنی اینجا رو بخونه خیلی توضیح ندادم :))
میگفت تو الان ٢٠سالته(در شرف ٢١) تا الان کنار خانواده و وابسته شون بودی سخته براشون مستقل بودنت ازادی خواستنت در نتیجه اروم اروم باهاشون حرف بزن ..قانع هم نشدن لازم نیست تمام برنامه هات رو بدونن! مثلن من موافقتشونو برای سینما رفتن یا بازار رفتن با دوستا رو نتونستم خیلی جلب کنم در نتیجه چون میدونستم بعدش غر میزنن و کلا دوس دارن من فقط درسمو بخونم و جایی نرم ترجیح دادم نگم که قراره مثلن امروز برم سینما:)  
اونا وقتی فیلم میبینی گیر میدن بهت(درس بخون فلان کارو کن)؟؟ سعی کن تایمی که اونا هستن رو درس بخون و فیلمو بزار وقتی نیستن:))) 
من خودمم انتظار چنین جوابایی نداشتم:)) ساده و کاربردی:دی
فیلمو چک نکرده بود؟ ندیده بود؟ 
بابا چه دانشگاه باحالی دارین شما :))
پاسخ:
چرا ولی اینطور که میگفت دو نسخه داشته نسخه بدون سانسور رو برای ما کنار گذاشته اشتباهی:/ :))

خیلیی:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">