بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دردسرهای داشتن خواهر نوجوان

جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۰۲ ب.ظ

 ب طور خلاصه میتونم بگم موهاتون میتونه یه شبه سفید شه:(((((( 

  خصوصا اگه طرف چغر باشه

کاش منو روژا باهم یا نزدیک ب هم سن نوجوانی رو رد میکردیم 

هنوزم خیلی روزا عالیه باهم گل و بلبلیم اما امان از روزای جهنمی درسته همون لحظاتن و هیچوقت طولش ندادیم

اما از همین تنش ها هم متنفرم از این داد زدنا لج کردنا ب حرفم گوش ندادناش گاهی در این مواقع دعوا دلم میخواد خفه ش کنم :/ ازش متنفر میشم :/  البته بگما از خیلی از خواهرا باهم صمیمی تریم :|

خیلی وقتا میتونم درکش کنم اما امان از حس مادرانه و کنترل گری:/ ی چیزی مثل غیرت:/ 

وقتی دلم نمیخواد فیلمای خارجی رو سانسور نشده ببینه در صورتی که میدونم تو این سن حداقل هارو میدونن! همونطور که خودم میدونستم و همه میدونستن! با وجود دونستن اینا اما نمیتونم رها کنم :/ و نمیتونمم منعش کنم چون بهر حال سرکشی میکنن حتی باوجود دونستن اینکه چرا منع شده میگه تو چرا هر چی دلت خواست میتونی ببینی ! فک کن خودشو با منِ٢٠ساله مقایسه میکنه😩😫😤 براشم توضیح میدی نمیفهمه😑😑

یا اینکه میدونم تو این سن دوس دارن جلب توجه کنن ، ب خودشون برسن اما این تا ی حدی برام قابل قبوله 

! اما انگار این دهه هشتادیا مثل من فکر نمیکنن.. حتی گفتن اینکه تو همینطوری خیلی خوبی خیلی خوشگلی فلانی هم فایده نمیکنه!!!:/

حتی اهل مطالعه و تفکر نیست(ن) که لاقل با کتاب بهش بفهمونم!

•• واقعا باید چیکارشون کرد چطور کنترلشون کرد چطور چطور چطور؟؟؟؟

الان ی لحظه ب ذهنم اومد موضوع پایان نامه یا ی مقاله ایم رو همین انتخاب کنم 

و تا یادش نگرفتم بچه دار نخواهم شد:/ چون مطمئنن سکته رو میزنم-_- کاش بچه ها بچه بمونن:(

+ شمام از این دردسرا دارید؟ چیکار میکنید ؟ 

پ ن: در این راستا ی پستم برا کانال گذاشتم:|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۷
هانا

نظرات  (۴)

خواهرتون چند سالشه؟ چندمه؟
پاسخ:
13:)
البته هنوز به ابتدایی هم نرسیدن وای راس میگی فکر کردن دربارش زجر اوره
پاسخ:
الهی پس فعلا حالشو ببرید واقعا:)) 
-__-
شما داری با گودزیلا های ده 80  سروکله میزنی و ما با دراکولا های دهه 90  یه داداش ابجی دارم دیونمون کردن اصا گوش نمیدن تنها راهشم لفت د  هوم
پاسخ:
:))) دهه نودیا ...خدا صبرتون بده، فعلن که خوش خوشانتونه.. چون تازه ابتدایین و سن بلوغشون مونده-__-
منم یه داداش تو سن بلوغ دارم با عصیان گری های خاص خودش. اما من تقریبا باهاش درگیری ندارم و بیشتر تنش ها بین بابامه و داداشم تا من
کنترل گری رو اصلا ندارم. میشینیم با هم فیلم سانسور نشده هم میبینیم و من خیلی بی تفاوت گاهی هم خنگ گونه ، میشینم کنارش فیلم میبینیم . چرا ؟ چون اگه من شمشیر رو از رو ببندم و هی بکن نکن بکنم ،میشم یه خواهر رو مخی. اونا تو مدرسه و بین دوستاشون همی چیز براشون بازه. این که من جبهه خاصی نمیگیرم در برابرش واسه اینه که یه پناه امن تو خونه داشته باشه
تو هم سعی کن بیشتر رفیق گونه رفتار کنی تا مادرانه :)
پاسخ:
بازم خوبه دردسراش با باباته و تو خیلی درگیر نیستی -_-
خیلی فیلما رو که اطمینان داشتم صحنه های کمی داره و مناسب تقریبا باهم دیدیم مثل سریالای کره ای تاریخی یا هندی 
اما هالیوودو واقعا نمیشه هرفیلمیشو باهم دید باز خوبه کره و بعضی از بالیوودیاش فقط بوسه داره:/ کاش میتونستم اینطور باشم-__- همشم منظرم هر چی زودتر بزرگ شه که از این دردسرا خلاص شم و باهم فیلمارو ببینیم:دی هر چند من تنهایی دوس دارم فیلم ببینم فرقی نداره میخواد ایرانی هم باشه:دی 
میدونم چی میگی:))) این پناه امن رو خودمم ب بقیه دوستام میگفتم :دی و معتقدم باید همینطور باشه که تو میگی و تقریبا موفق شدم و بیشتر حرفاشو بی رودربایسی با من درمیون میزاره اما سخته برام ببینم سریال هالیوودی ببینه:/ اونا سریالای تینایجری شونم ممکنه خیلی +١٨ باشه اخه اصلن اعتماد ندارم:دی :/ 
اکثرا رفیقم اما ی وقتایی مادر درونم غلبه میکنه:/ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">