بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

در زمره کانال نویسان:/ :))

سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ق.ظ
اینجانب هانا:d اعلام میدارم ب زمره کانال نویسان درامدم :) باشد که رستگار شوم:))

مدتها بود نیاز داشتم یک کانال داشته باشم برای متنها و عکسای دلخواهم میخواستمش برای اون شعرای عاشقانه بی مخاطبی که سیو کرده بودم توی تلگرام برای اون متنهای دلبر ،انگیزشیا،فاز غما؛) مفهومیا! عکسا
خلاصه که دلم خواست هم جاشون امن باشه هم اشتراک بزارمشون
تا این که ی روز نحس دستم ب نوشته ها خورده و تمام از صفحه ی گوشیم پاک شدن و من موندم و ی صفه خالی و دیگر هیییچ:(((
دیر شده اما ماهی رو هر وقت از اب بگیری؟ اره:)
علت دیگه ش روزانه نوشتا و حرفای مختصری که لحظه ای ب ذهنم میان اما همونجا میمونن یا فیلمایی که میبینم
اهنگایی که دوس دارم و ب قول خودمونی از بس گوشش میدم خز میشه:))
اما سعی میکنم اینجارم سرپا نگه دارم امیدوارم بتونم:) 
اره خلاصه 
حضورتون باعث مسرتِ ^^ البته هنوز سفیده تقریبا:)
 
                                https://t.me/Wrote_daily
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۳
هانا

نظرات  (۴)

بدی کانال اینه که ارتباط دوطرفه نیست.
وبلاگ رو رها نکن :)
پاسخ:
اره درسته میفهمم:) 
هستم همچنان;)
نه خیر ! معشوقه باید وبلاگت باشه وگرنه مورد غضب خداوندگار وبلاگ واقع میشی😒
پاسخ:
اخ اخ پس من برم توبه کنم:)) چشم شوخی کردم:))
خدانگهدارت :)
پاسخ:
ممنون:)
لیکن طوری نباشد که کانال ،هووی وبلاگ شود😶😏
پاسخ:
انشااالله:)) 🙈 حالا میتونه معشوقه باشه؟ :)) :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">