بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دوباره انتخاب!

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ق.ظ

دلم نمیخواد کنکور بدم:|||| 

دارم زندگیمو میکنم:/ راحتی زیر زبونم مزه کرده 

درسمو دوس دارم!!!!! 

و هدفم شده ... حتی کنکور بخوام بدم برای دولتی همین رشته میخوام پس چرا هی خودمو اذیت کنم شاید بدون کنکور دولتیش سال دیگه بود اصن! 

نمیدونم چرا الکی عذاب وجدان هزینه دانشگاه ازادو دارم:(( این همه ادم ازاد درس میخونن

تازه فقط باباشون حقوق بگیره!!! ماکه وضعمون بهتره!! اما باز نگرانم که نکنه سختشون باشه..

از طرفی منم خسته م !! مامان هی میگه گولم زدی درس نمی خونی؟(ینی چی واقعا؟؟ اینده خودمه ؟ انتخاب منهچرا گول بزنم:/ ) وسط فیلم بابا میاد میگه پس چی شد؟ مرخصی و درس و .. الان بهمنه ها؟! 

و من هیچ جوابی ندارم...

خدایا توی بهترین راه ممکن قرارم بده🙏🏻

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۱
هانا

نظرات  (۳)

خب بهشون بگو شرایط الان رو دوس داری...
بیخیال هانا،  مگه دنیا چند روزه که اینقد عذاب بکشی واسه یه کنکور؟ چشم بهم بذاری لیسانست تموم شده. برای ارشد خیلی راحت تری و ایشالا جای خیلی خوب قبول میشی :)
باهاشون صحبت کن، خودتم دلتو یکی کن و همینو بخون ...
پاسخ:
فک میکنن من ب کم قانع شدم... 
فعلا سعی دارم با خودم کنار بیام و خودمو پیدا کنم ..
اوهوم درسته واقعا زمان ما کمه:) 
ایشالا همه چی درس شه.. ممنونم ارکیده ی مهربون:*
۰۱ بهمن ۹۷ ، ۰۲:۰۳ Mohammad Javad Mahdavi
تو لحظه زندگی کن ... :)
پاسخ:
سعی میکنم:)
۰۱ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۴۹ دخـترکــِ بی نام :))
تو فقط باید واسه خودت درس بخونی😊
اگ میگن درس بخون کنکور بده چون
دوس دارن بچه شون اینده موفقی داشته باشه😊
پاسخ:
:) اوهوم
میدونم نیتشون بد نیس و خیر منو میخوان اما باید لاقل ب انتخاب و تصمیم من احترام بزارن! خودم بیش از هر کس ب فکرم و حتی شب قبلش تا دیر وقت تو فکرش بودم... 
ممنونم:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">