بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

کاش میخوندما

جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷ ق.ظ

کسی میدونه معدل الف نشدن ترم اول چه اثراتی بر کل معدل و ارشد خواهد داشت:/؟؟؟

تمام طول ترم ب الکی خوش بودن و بیخیالی گذشت و حالا شب امتحانی شدم درست مث همیشه اما این بار مثل مدرسه فرجه نیس و امتحانا پشت سر همن:/

میان ترم بخاطر استرس زیاد از ٦نمره٤/٥ شدم:((

حالا اگه کامل هم بشم باز نمره نهاییم کمه:/ فک کن سه تا درس برای خراب کردن وجود داشته باشه:| عایا خیلی تاثیر وحشتناکی میزاره؟؟؟

اه خدای من :||| تا دقایقی قبل ب فکر کنکور ندادن بودم هنوزم هستم اما با این وضع بنظرم باید کنکور بدم

دولتی قبول شم لاقل افتادم پول واحد ندم همش:)))))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۴
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">