بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

امشب دلم برا همه تنگ شده:)) سرخوشم امشب:/

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ق.ظ

ی خورده زشته ولی خب دوس داشتم بگم :))

- صبح شنبه ک ب کلاس نرفتم دلم برای استاد ک یذره شده:/ :)))) عصری در دانشگاه وقتی که سوار ماشین بودم دیدمش حواسش نبود و خوب شد نبود وگرنه ممکن بود بای بای کنم با لبخندی ذوق دار :))) 

سوتفاهم نشه ب چشم استادی فقط:)))) 

+دلم برای جوانی های بازیگرای موردعلاقه م هم ی ذره شده و هی میگم روزگار لعنتی:( ینی منم قراره ی روز پیر بشم😐🤧

++ دانشگاهو حال هواش بهم ساخته حتی رشته ای که دارم میخونمش:) و فکر کنکور ناراحتم میکنه ولی چاره چیه:/ شاید اصن یهو خواستم همینو برم ی دانشگاه بهتر!!! درکل چیزی دست من نیس منم راهو نمیبینم خدا خودش بهتر میدونه هرکاری خوبه اونو انجام بده خداجانم..

++امروز فیلم باجیراومستانی رو دیدم حسابی توی فازم:))  

++ میشه ی روز برم هند و کلی لباس و النگوهای رنگی بگیرم؟؟:)) میخوام اگه ازدواج کردم حنابندونم ب رسم اونا باشه *-* با اون لباسا و طرحای حنا و سندور کشیدن مرد روی موی زن:d و اهنگ هندی که دوس دارم :))) نه دیگه امری نیس خخخ

دلیل سرحالیم فک کنم اینه که فیلم جدید دیدم و دوسش دلشتم و ٥-٦تای دیگه هم در انتظارم هستن❤️

ایشالا نصیبتون:))


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۹
هانا

نظرات  (۷)

تازگیا یه فیلم هندی دیدم تو خوابگاه دوستش داشتم
اسمش " اوم شانتی اوم " بود 
به شدت بهت پیشنهاد میشه ;)
پاسخ:
اخی عزیزم مرسی از پیشنهادت فقط ی کلیپ از اهنگش دیدم:))
:))
پاسخ:
عزیزم:)
۰۳ آذر ۹۷ ، ۰۷:۵۹ آسـوکـآ آآ
خوشحالم که الان حالت بهتره.❤
پاسخ:
مرسی اسوکای مهربووونم:**
هانا فیلم pk رو دیدی؟=))
وای چی هس این لامصب
پاسخ:
بله که دیدم:))) ایول :) عجیبه که یادم رفته بهت معرفی کنما!!! عجیببب:/
واقعا بینظیر بود*-*
تیوب لایت رو دیدی؟ 
جدیدا باجیرومستانی رو دیدم قشنگ بود، اگه ژانر رمانتیک تراژدی دوس داری ببین:)

به چشم استادی چه مدلشه؟
بهم سر بزن
پاسخ:
ینی مثل علاقه استاد به شاگرد😐😬😬😬
باشه:)
سنتور کشیدن چیه؟
پاسخ:
ارام جون همش داشتم فکر میکردم من کی حرف از موسیقیِ سنتور زدم:)))
سندور عشقم:) زعفران مقدس ب رنگ قرمز که زنهای هندی بعد از ازدواج پیشونیشونو (قسمتی که مو روییده ب عقب )باهاش قرمز میکنن،یه نشونه متاهل بودن(و این وظیفه اولین بار روز عروسی توسط مرد انجام میشه ...بعدا زن خودش میتونه میکشه گهی هم شوهرش بازم براش میکشه;) 
ینی توی فیلماشون ندیدی؟؟ حتی برای عقد ٧دور ب دور اتیش میچرخن و هر دور هم ی معنی خاص داره!
رسوماتشون واقعا جالبه 
خدا رو شکر خوبی :)*
پاسخ:
مرسی عزیز جان:**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">