بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

بلاتکلیفی

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۱۲ ب.ظ

هواا بعد از بارون عالیه اما هوای من تا همین دوساعت پیش بارونی بود بی عدالتی و نامهربونی دلمو ب درد میاره انتظار دبه کردن از هم اتاقیارو نداشتم...

س باره ما الاخون والاخون میشیم-_- میگن حالا که شما برین باز ب جای شما کسی میاد بمونید ولی من دلم صاف نمیشه...دوستامم همینطور

عکس :حیاط خوابگاه -الان

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۴
هانا

نظرات  (۴)

عکس فقط منو یاد اهنگ من از اون اسمون ابی میخوام من از اون شبای مهتابی میخوام میندازه ولاغیر
پاسخ:
:))) ❤️
۱۶ آبان ۹۷ ، ۱۸:۲۶ آسـوکـآ آآ
ای بابا :( ایشاالله زودی حل شه :(
پاسخ:
!!!اوهوم!
مرسی عزیزم داره حل میشه کمی:)
سلام چه طوری ؟
مشق اتو نوشتی یا نه ؟💛
پاسخ:
سلام ارام جون ممنونن از لطفت تو خوبی؟
نه:))
یعنی ادم میمونه تو خلقت خدا:/
گل زیاد آورده اینا رو ساخته
پاسخ:
اخ گفتی... :(
من برای دوری از خانواده گریه نکردم ولی مسائل امروز اینقدر دلمو شکست کلی گریه کردم از اینکه اینقدر راحت میگذریم از بی نظمیا و شلوغیاشون اما اونا اینطور جوابمونو میدن .. من همیشه اشتباه درمورد ادما فکر میکنم در صورتی که باید ایمان بیارم جوجه رو اخر پاییز میشمارن:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">