بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

هزااار بار یاد بگیر

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۳۰ ب.ظ

این از اون نوشته های هایلایت شده س برای خودم که بسپارم ب ذهنم 

ب هییییییییچ کس وابسته نشم 

ب هیچ کس دل نبندم 

یهو الان ذهن ها ب سمت خاصی میره...باید بگم نه :)) خبری نیس :دی 

ب هم اتاقیا تازه داریم عادت میکنیم اما مشکل پیش اومده و ممکنه مجبور ب جاب جایی شیم

و من الکی دل بستم اما بقیه اینطور نیستن!! ب راحتی میتونن قبول کنن برن ی سوییت دیگه

من چرا اینقد احساسیم و سریع دل میبندم -__-

حالا کیه که گوش کنه:( شت!!! 

+دانشگاه و خوابگاه حسابی خوشمیگذره و دارم ب رشته م علاقه مند میشم!! :|


امشب سر این مسائل خوابگاه خیلی ناراحت بودم و بغض ب گلوم چنگ انداخته بود..رفتم پیش کیانا حالم بهتر شد:) 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۳
هانا

نظرات  (۲)

۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۰:۴۰ آنیا بلایت
منم اینجوریم دقیقا :')) خیلی وابسته میشم به افراد یا حتی به بعضی شرایط و خیلی اوقات اصلا به روی خودم نمیارم و ممکنه توی رفتارم مشخص نباشه ولی موقع دل کندن از درون میمیرم واقعا :(
+ چقدر خووووب ^-^ ایشالا کلی خوش بگذره توی دانشگاه♡
پاسخ:
اخی:) خیلی خوب نیس واقعا :( 
حالا من دارم حرص بی معرفتی ونامردی هم خوابگاهیای سال بالاییمونم میخورم...

+ ^^ ❤️
kheli ham  khob ishala ke dorst bshe 

ehsasy bodn khely bade  vli dige n in ghdnm injor hastm 
پاسخ:
مرسی :)
خیلی خیلی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">