بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

شب ها دلتنگی به مرحله هشدار میرسد..تاز

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳ ق.ظ

امشب دلم گرفته ...ی طور عجیبی

از اون دل گرفتنایی که دلت ی اغوش امن میخواد مثل خدا

دلت میخواد بری محکم بغلش کنی ، زار زار گریه کنی و هق هق بزنی 

خیلی خستم تمام خستگی کنکور تو تنم توی سلول ب سلولم مونده ( و حسرتی که از گوشه چشمم سرازیر شد!) 

هی دلم میخواد برم سراغ کتابا و جزوه های روان شناسیم اما همش تنبلی میکنم

تنها تر از همیشه شدم 

با وجود ادمای زیاد اطرافم ..دوستای خوابگاه و دانشگاه اما بیشتر از همیشه تنهام 

.............................................

+یهویی الان یاد یکشنبه افتادم که رفته بودیم کافه ..اینقدر بچه ها رو خندوندم که قسمم دادن ببندم دهنمو..سیب رو سس زدیم و یکی با چنگال خوردم بعدم انداختمشو توی شلوغی کافه با دست شروع ب خوردن کردم و گفتم با دست میچسبه :) گاها نگاه تماشاکننده ها رو با لبخند پاسخ میدادم... کیمیا گفت ب نظرم تو بیخیال ترین و شاد ترین هستی ! میخواستم بگم اینطور نیس که پشیمون شدم...

+گلاب ب روتون توی پیتزای منو دوستم مو بود و مونده بودیم ب اقاهه بگیم یا نه دلم نمیخواست ضایع بشه ولی باید میگفتیم ...خجالت کشیدم که ازم چند باار عذر خواهی کرد -_- پولشم نبرد (خب ماهم فقط یکی دو تیکه خوره بودیم)

................................................

+گاهی وقتا ب سرم میزنه بیخیال همه چی شم و سرمو بندازم زیر و راه قبلمو برم :/

+خدایا تو تنهایی دلت نمیگیره؟؟؟   

++عای سرم...امروز سرم محکم ب در پارکینگ خورد :(( از بدی های قدِ بلند-__- 

++با ح خیلی سرد برخورد کردم در عین حال خیلی بزرگ منشانه ..نگاهشم نکردم ..معتقدم باید ازم عذر خواهی کنه تا شاید ببخشمش..شاید،هرچند شعورش نمیرسه ...ولی کارش قابل بخشیدن نیس ..سخته فراموش کردن ..خیلی پرروئه که روش شد بیاد خونمون !  یاداوریش ازارم میده ازش بیشترمتنفر میشم و از مامان ناراحت...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۹
هانا

نظرات  (۴)

۱۳ آبان ۹۷ ، ۰۲:۱۹ آنیا بلایت
او یه :))))خیلی بلندی ماشالله 😍
دلم خواست عاغا:((( :)))
پاسخ:
:))) قربونت :*
خیلیم خوب نیس نزدیک بود ناقص شم:/ ولی بدم نیس:))
۱۲ آبان ۹۷ ، ۰۲:۰۴ آنیا بلایت
توی زندگیم با توجه به شانس درخشانم توی هر غذایی مو دیدم به غیر از پیتزا :')) 
+ قدب لند کی بودی توو؟:')) قدت چندهههه؟:'))
پاسخ:
ای وای چه بدشانسی😐😂
:))) ریا نباشه ١٧٤ :دی
زندگی خوابگاهی آدمو مستقل و بزرگ میکنه!چیزی که من ازش محروم بودم
پاسخ:
اوهوم:) ..امیدوارم تا جا داره مستقل و قوی بار بیام ..
شاید ی فرصتی برای تو هم پیش اومد;)
یه کاری بکن...حتی اگه اشتباهه
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">