بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

خیلی کمتر ب اینجا سر میزنم دلیلشم سردرگمیه منه!!'
از همه لحاظ!!
ذهنم درگیره کنکورمه...درگیریش شروع نشده مشغولم کرده!!! و مدام ذهنم و دلم دارن بهم میگن تمام تلاشتو بکن هر چه بادا باد ولی تمام تلاشتو بکن ...چیز زیادی نیس حتی شده سالها تلاش کن و بهش برس فقط برس!!! 
-----------
و اما مهمتریناش درباره خودمه درباره باورهام رفتارم و و و ...

ب دنبال جواب برای سوال های دینی م که حتی ی خانوم طلبه هم پیدا کردم اما درمواردی قانعم نکرد و حتی قانون صیغه رو برا شوهر خودش قبول نمیکرد اما برا بقیه نیاااز دارن ولی شوهر خودش؟مگه جرعت داره (باخنده) همسرشم طلبه بود. خب حرف من اینه وقتی قبولش کردی برا خودتم بخواهش ! و ی روز شوهرت دوماه ازت دور بود صیغه کرد ب دل نگیر مرده!! نیااز داره!!:/ این اصلا انسانی نیست!
-----------
من از دوران راهنمایی ی فمنیست بودم اما از اونا که بدون مطالعه برابری خواهن و خب طبیعیه خیلی چیزا رو غلط فکر میکردم و حتی مرد ستیز بودم!! شدیدا! و فمنیستیو مرد ستیزی میدونستم حتی! و بدنبال تخریبشون بودم همیشه، اما حالا هی دارم مطالعه میکنم دربارش و نظر ادمای مطلع رو میخونم و تو دلم بهشون افرین میگم حالا خودم ی فمنیست(نیمه) اگاه هستم
----------
افکارم درگیر اینده ایران هم هست حتی ..کیه که بهش فکر نکنه-_-
-----------
من حتی افکارمو تغییر دادم و سعی میکنم هیچ کس رو قضاوت نکنم با هر سبک پوششی با هر دینی و مذهبی 
مشکل ما اینجاس دلمون میخواد همه مثل خودمون باشن ! چرا ب همدیگه اجازه ندیم ازاد باشیم 
خودمم سعی دارم حرف مردم برام مهم نباشن!! سخته ولی شدنیه...
روز بعد نوشت:
امروز اتوسا با موهای صورتی که ب ابی میرسه کنفرانس داد و از بس خندیدیم مردیم حتی استاد خشکمونم خندید
اینقد با ذوق از مبحث رشد جنین و نوزاد میگفت باخودم گفتم من اندازه این بچه دوس نداشتم ولی فکر میکردم من تهشم:))) ینی از دوران جنینی ش باذوق تعریف میکرد و میگفت شبیه گلابین ..خنگولن و فلان
تازه گفت بچه ها دوسه ماهه اول میتونن شنا کنن ،این ینی ابشش دارن؟:)))))) وای خدا ترکیدیم
کلی حرف باحال زد کلاس تموم شد یادم اوند میشه صداهارو ضبط کرد:/// :دی
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۵
هانا

نظرات  (۳)

۰۶ آبان ۹۷ ، ۰۵:۰۱ آسـوکـآ آآ
اصلا قضیه این ازدواجا تو کتم نمیره
پاسخ:
منم همینطور:/ ی کلاه شرعی برای پیچوندنه فقط!
خب باید اجازه بگیرن بعد صیغه کنن،بدون اجازه ی زن مورد قبول نیست
پاسخ:
غلط کرده پرو بیاد اجازه بگیره :/ البته بگم تو کجا دیدی یکی با اجازه زنش بره صیغه کنه؟! معلومه که همه مخالفن:) همش پنهانیه. با اجازه شم درست نیس ب نظرم.وقتی زن داره چه نیاز ب کسی دیگه این هوس بازیه-_-
صب کن ببینم:)))))) چطور تونستی به طلبهه اینو بگی که شوهرشم صیغه کنه و اینا:)))
میدونی این که ادما بتونن در کنار هم با هر نوع پوششی، زبانی، اعتقادی خوب زندگی کنن کار بزرگیه. وگرنه این که همه یه مذهب و یه دین و یه شکل داشته باشن و توی صلح و صفا باشن که کار عجیبی نیست. 
+:))) گلابی!
ای بابا شبط کن بعدا خاطره میشه:)))
پاسخ:
^_^ :)) اخه دیگه خیلی داشت توجیه میکرد!! همش میگفت مرد دور میشه از خانواده ی مدت و...نیاز داره مردا فرق میکنن منم گفتم شوهر خودتون بره ماموریت راضی هستی بره صیغه کنه اونم مرده نیاااز داره :دی  ینی فک کنم شوهرشو ب تیکه های نامساوی تقسیم میکرد:)))
بله درسته اما همچین چیزی تو جامعه ما نیست الان!همه میخوان حرف خودشونو ب کرسی بنشونن..من گاهی خیلی از مردم هند خرشم میاد ب خاطر این خصوصیتشون...انواع دین و مذهب اما کنار هم شادن:)
+بله بله:))) 
:(( اصلن ب ذهنم نرسید اصن گوشی دارم و گوشی میتونه صدا ضبط کنه-__-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">