بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دانشگاه گاهی کسل کننده و گاهی هم خوبه اما اون مدینه فاضله ای نبود که فکر میکردم

با تصوراتم متفاوته و عادی تر از چیزی که فکر میکردم در حدی که کنکور رو ترجیح میدم ی خورده:))

اما برتریش اینه که هرروز درس نیست! خوابگاه خوش میگذره و کمی مستقل میشی فعلن در حد رفت امد تنها ب دانشگاه😂

بدی خوابگاه اینه که رفیقت تنبل باشه و تو همش غذا درست کنی و اونو تعارف کنی و هربار مهمونت باشه و اون اصلن زحمت غذا درست کردن نداره -__- الانم حسش نیس برم اشپزی بخدا:(

سرکلاس دوبار هست دو نفر سر خوابیدن مسخره میشن:)) دختر مو صورتیه سر کلاس جامعه شناسی چرتید و و گفت سرم درد میکرد ماهم بحثمون در مورد تضاد فرهنگی اینا بود استاد گفت دچار سردر فرهنگی شده :)) استادم که خدای مثال زدن درمورد خانوماس:/ منم که رگه های فمنیستیم بالا زد :/ تذکر دادیم دیگه تکرار نشد!

کلاس امار هم که معلمش عالیه (استاد البته😁🤦🏼‍♀️) ب مهسا گفت ببخشید من حرف میزنم مزاحم خوابتون میشم😅

کلا کاش الان رشته ای میبودم که دوسش داشتم :( و مجبور نبودم با این گردن ناقصم شروع ب خوندن کنکور کنم😔 نمیتونم خودمو پیدا کنم جایگاهمو پیدا کنم و یا اصن نه از همین راضی باشم!! هر چقدر این رشته بدردم میخوره توی زندگیم اما دوسش ندارم چون الان مطالب بی ربطیو میخونیم مثل نورون مثل نظریه های بیخودی سقراط و بقراط و واتسون! 

+امروز خاله رفته برای عمل دماغش و الان اتاق عمله ... وقت بدیه :( چون مدتیه باهاش حرف نمیزنم حدود دوهفته!! 

خیلی با حرفاش رو اعصابم پیدا روی میکرد و بهم تذکر میداد و منو تنبل در خانه داری میخواند در صورتی که اینطور نیس و داشت مغلطه میکرد منم ادمم خو ی روز وقت نمیکنم راهرو و دسشویی اینا رو بشورم اد همون روز تو بیای ببینی :/ بعدشم بکوبیش تو سرم:/  بعدشم بلاکم کنی😐😏 منم دیگه جوابش ندادم اصن 😞

الانم رفته برا عمل ! ب من چیزی نگفت قرار شد من گاهی برم پیشش مراقبش باشم الیته گای فکر میکنم اصن نمیرم مگه قدر منو میدونه اصن خیلی منفعت طلبه ب نظرم قبلشم با ...حرف نمیزد هر وقت نیازش میفته و کمک میخواد با هاش قهر نیس-__- از این اخلاقش متنفرم ادما رو برای خودشون نمیخواد به نظرم  خدایا خودت شفاش بده و اخلاقشو درست کن:/ گاهی اسنقدر خوبه که باورت نمیشه گاهیم رو اعصاب:/ 

الان با خودم درجنگم که سرد باهاش برخورد نکنم از طرفیم سختمه چون تقصیر اون بود!

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۹
هانا

نظرات  (۱)

۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۶:۴۵ علی زیرایی
عالی
به ما هم سر بزنید
پاسخ:
ممنونم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">