بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

چه تاریخ رندی :)

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۴ ب.ظ

خیلی تاریخ قشنگیه امروز:) حیفم اومد پست نذارم:دی  

٧/٧/٩٧

وقتی شروع کردم فرمای ثبت نام رو پر میکردم و تاریخ رو نوشتم متوجه رندی ش شدم و لبخندی پهن ب لبم اومد انگار که مثلا روز خیلی مبارکیه:)))

صب رفتم ثبت نام سه بارم مانتو عوض کردم مقنعه م رو هم که اتو برق انداخت و نتونستم بپوشمش بنابراین طبق عادت همیشگی شال پوشیدم ! اونجا همه دخترا مقنعه🤦🏼‍♀️ من همیشه متفاوتم:/ وقتی رسیدیم یهو دانشگاهو دیدم پر از ماشین و ادم :/ یجوری شدم شانس اوردم ی بطری اب دوروز قبل توی ماشین بود و چون صبح زود بود خنک شده بود:)  دو قلپ خوردم دلهره م کم شد:| اصن ی وضعی! 

دیگه اخراش یخم باز شد خودم کارامو انجام دادم دلم سوخت اینقد بابام میره میاد..

+مدیر گروهه ادم مهربونی ب نظر اومد :))  امروز داشتم تصور میکردم که ایمان سرور پور یکی از استادای ما باشه خیلی خوب میششد:)) از بس که خوب حرف میزنه:) 

همکلاسیمم اونجا بود گفت هانا میبینی شانسو ! گفتم بله دیگه مام دوبار برگه سفید تحویل میدادیم الان فلان رشته ها قبول میشدیم(اشاره ب رشته هایی که دوستان تنبل قبول شدن:/) 

این ترم بسیار سبکه و دارم فکر میکنم شاید بشه همین روزا شروع کرد!! :)

این هفته هم میرم خوابگامو ببینم و جا بگیرم:) امیدوارم اتاق خوب و ادمای خوبی باشن:) کاش یکیشونم روانیِ فیلم  باشه من ازش فیلم بگیرم:)))) 


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۷
هانا

نظرات  (۳)

چه تاریخ قشنگی هم بود (:
پاسخ:
اوهوم:)
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۸:۴۲ بانوی شرقی
 خوش بگذرون :) 
رفیق پایه از هرچیزی واجب تره! 
سر بزن خوشحال میشم
پاسخ:
:) ^^
واجب کفایی اصن:)))
چشم:)
روانی فیلم باشه
اخ گفتی اخ 

پاسخ:
:))) نصیبت ایشالا:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">