بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

از لذت های زندگی

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴ ق.ظ

از لذت های زندگی میتونم اشاره کنم ب خواب دم صبح روزای اول مهر:)) 

وقتی که کل خانواده بیدار میشن و باید برن سرکار و مدرسه...اما تو ادامه میدی خواب دلچسبتو:))) 

ولی بعد دلت نمیاد و بدو بدو میری دم در بدرقه شون:) 

لبخند کش داری ب امروز تحویل میدم و بعد از صبحونه میرم سراغ شستن لباسام توی حیاط با هوای خنکش^^ 

بعدم ی دوش صبگاهی که حسابی سرحالم میکنه❤️ 

امروز حسابی ب میزم دهن کجی کردم و گفتم قرار نیست ساعت ٨تمام من نشسته باشم اینجا و درس بخونم😓😑😈 و ساعت همینطور جلو رفت تا الان.. بدون هیچ دلهره ای برای حرکت عقربه های ساعت.

خدایا شکرت:) 

+چه لذّتی دارد از فردای نیامده نترسیدن، گوش به باران دادن، چای درست کردن، پادشاه وقت خود بودن ...


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۱
هانا

نظرات  (۴)

از لذت های زندگی میتونم اشاره کنم به پوست کندن نارنگی و پخش شدن عطرش تو محیط :)))) اصن ادمو روانییی میکنه این عطرش ^^
پاسخ:
مممم ارررره عالیه لامصبب:))))
آره حس خوبیه خخخ
پاسخ:
;)))
خیلیم خوب :)
" پادشاه وقت خود بودن" :)
پاسخ:
^^
حس خوبی میده این جمله;) 
خوشبحالت=)
دلم خواست
پاسخ:
^^ 
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">