بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

اشوبم...(شبانه نوشت ..دلتنگ نوشت..سردرگم ن!)

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ق.ظ

خدایا ممکنه یخورده ارامش بهم بدی..؟؟؟

ی ظاهر قوی و نشکن و بیخیال از خودم ساختم و ب بقیه نشون میدم

اصلن دلم نمیخواد کسی ضعف و ناراحتیمو ببینه 

وبرعکس این بیرون محکم و شیک ..؟! داغان -_- له.. فروریخته..

و من نمیدونم با تکه های خودم چیکار کنم ؟!

ته ته قلبم ناراحتم

اما ب ظاهر لبخند میزنم ..درصورتی که دلم میخواد دلتنگیامو،خستگیامو.. زار بزنم 

خوشحالم که دوستم قبول شده ..بیچاره یخوردهه ناراحت منه ..همش میگه کی نتایج ازاد میاد

منم بودم ناراحتش میشدم همش دعا میکردم قبول شه چون ازاد ثبت نام نکرده بود و من دلم خواست باهم...

دلم میخواد ی دل سیر گریه کنم بعد ی چمدون ببندم و دور شم از اینجا( از این شهر غریب ب قول سهراب)

برم هر جا که شد ..هیچ کس هم منو نشناسه!!!

نشدنیهِ عوضی:( :/

دلم میخواد قبولی همه ادما رو از خانواده م پنهان کنم و نذارم بشنون...حس بدی بیدا میکنم اونا میفهمن

دلم میخواد برم ی سفر دور ...تنها یا با یکی که مث خودم باشه !!! 

ذوقم کور شده... 

+دارم مث کسی که با مرگ دست و پنجه نرم میکنه با ناراحتیام میجنگم:(

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۲
هانا

نظرات  (۵)

۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۲۸ عبداله رضوی
همه آدما با دلتنگی میان و با دلتنگی میرن...
این وسط...
پاسخ:
باید باهاش کنار اومد :) چاره چیه!
عزیزم ان شالله که آزاد مطابق میلت باشه توکل بر خدا . ان شالله تکمیل ظرفیت هم میگیرن پارسال خیلی از دوستای من تو تکمیل ظرفیت قبول شدن :*
پاسخ:
ایشالا🙏🏻🙏🏻🙏🏻😑 
اره اونم هست یادم نبود:) هر چی خیره... 
مرسی همدم جون:*
من با اینکه قبول شدم ولی اصلا رشتم دوست ندارم ینی اونی ک می خواستم نیست 
بعد خانواده ام همش زنگ میزنن ب فک و فامیل تبریک میگن
پاسخ:
خداروشکر و تبریییک🌹❤️ ببخشید وبت کامنت نذاشتم حالم تعریفی نداشت
ایشالا که دوسش خواهی داشت و ازش لذت ببری:) برو زندگی کن ;)
این چند روز تنها چیزی که بهش فکر می کردم این بود که بیام و خبرهای خوب کنکوری ها رو بشنوم. تو تموم سالهایی که کنکور دادم و کنکوری داشتیم، به این نتیجه رسیدم که ماها خیلیا از خیرمون بی خبریم. امیدوارم خدا بهت حسابی حال خوب بده که میده :)
پاسخ:
مهربون:* دیگه ببخشید بجای خبرا و حسای خوب تلخ شد...و خوشحال نشدین:)
خودم شدیدا ب این مسئله اعتقاد داشتم و الانم دارم ولی قبول نشدنم باعث شده هیچیو نبینم:(
خیلی ممنون:* به خودتم:)

خیلی شرایط سختیه..منم مثل توام ،درکت میکنم
همش میگن بعد از هر سختی آسانیه،نمیدونم آسونی ما کی میاد...
پاسخ:
میدونی اونقد نابودم که دلم میخواد بگم نه اصلن حتی اینجا هم انگار میخوام خودمو پنهون کنم و بگم همه چی اوکیه!
وقت گل نی :/// لعنتی-__- 
ناراحت نباش روزهای خوب میان:) :/ ولی خیلی ب حرفم اعتقاد ندارم! :دی
ولی نه جداً ب چیزای دیگه ای که داری فک کن:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">